Durere picior drept - zona gamba jos - glezna

23-10-2016
paul_p
Nu este medic/terapeut
paul_p
Buna ziua,
Am nevoie de niste sfaturi pentru a sti pe ce cale sa o apuc.
De cativa ani ma dor picioarele in partea de jos. La inceput ma dureau numai dimineata, pe urma au inceput sa ma doara si peste zi. De cateva luni ma doare doar dreptul, in partea de catre glezna. Durerea nu e profunda, nu e toata ziua (apare si dispare, mai mereu e prezenta dimineata la trezire, apoi dispare peste zi si poate sa revina spre seara), nu e zilnic. Analizele imi sunt ok, unii medici mi-au recomandat Milgamma (complex de B-uri), altii Magneziu - le-am luat pe toate de-a lungul lunilor dar nu am observat sa aiba vreun efect. Precizez ca am si o scolioza spre stanga, iar piciorul stang imi este cu cativa mm mai scurt ca si dreptul (port taloneti) - mi s-a spus ca s-ar putea sa fie de acolo, insa fac gimnastica (invatata cu un kinetoterapeut) de mai bine de 6 luni si din nou, nu am observat nici o imbunatatire legat de durerea de picior.

As vrea sa exclud existenta unei eventuale probleme mai grave (mai ales ca urmeaza sa plec din tara), asa ca va rog sa-mi spuneti spre ce medic sa ma indrept si ce investigatii ar fi utile de facut in acest caz (am citit despre electrobiografie, electroneurografie - asta poate confirma ca durerea vine de la nerv, angiografie).

Va multumesc anticipat.
9 comentarii
0
23-10-2016, ora 11:04
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Va rog sa ma scuzati, dar nu am reusit sa inteleg tocmai esentialul: sex, varsta, greutate/inaltime, status ocupational si sportiv, eforturi practicate, antecedente traumatice, vasculare, neurochirurgicale, metabolice, reumatologic-inflamatorii etc.
Asteptam detaliii relevante.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
23-10-2016, ora 11:43
paul_p
Nu este medic/terapeut
paul_p