Dureri mari in partea superioara a abdomenului

17-08-2014
casyo
Nu este medic/terapeut
casyo
Salut!Acum 6 ani am avut primele probleme digestive;am fost internat si mi-am revenit dar am pastrat o anumita sensibilitate.Am mai avut episoade dificile in care ma durea in partea superioara a abdomenului, mai ales primavara trecuta.Am fost la doctor, am luat pastilele prescrise si treptat, m-am simtit mai bine.
Anul acesta, insa, ma simt mult mai rau decat anii anteriori.Eu sunt student si mananc in general mancare rece si ceea ce imi gatesc.Nu imi aduc mancare de acasa pentru ca orasul natal se afla la aprox. 400 km de Bucuresti, unde sunt student.
De cateva zile, in fiecare noapte ma doare stomacul si ficatul foarte tare.Ma rog, nu sunt sigur ca sunt astea doua, dar ma doare in partea dreapta si centrala sub diafragma.Ma doare si spatele, in partea dreapta, exact unde ma doare si in partea opusa, stomacul si probabil, ficatul.
Uneori ma dor oasele, de parca as fi ruginit sau vreun batran.
Am avut dintotdeauna probleme cu pielea si cu unghiile.Pielea de pe talpi si de pe degetele de la picioare mi se crapa si ma ustura.Unghiile sunt sensibile in partea inferioara, la contactul cu degetul.De multe ori, unghiile se desprindeau in foite incepand cu partea inferioara.
Azi am descoperit faptul ca gingiile, atat in partea de sus cat si cea de jos mi s-au ros, iar acum conturul dintilor parca iasa in afara.M-am speriat teribil.
Din pacate, am TOC si urmez un tratament cu sertralina.De multe ori ma durea in partea dreapta sub coaste si a spatelui dupa ce luam aceasta pastila.Odata, am luat-o si m-am culcat, dar m-am trezit dupa apox. o ora pentru ca ma durea partea partea dreapta sub coaste si a spatelui infiorator.Am baut un ceai cald, iar cand acesta curgea inspre stomac a trecut prin durere si a facut-o mult mai puternica, dar apoi m-am simtit mai bine.