efecte post tratament cu cipralex, in sarcina

05-07-2009
gabymarian
Nu este medic/terapeut
gabymarian
Buna, fac tratament cu cipralex-10mg/zi, de 6 luni, medicul mi-a spus ca e necesar minim 7 luni;voiam sa va intreb dupa cat timp as putea ramane insarcinata, sa nu aiba efecte negative asupra unei sarcini?
7 comentarii
0
05-07-2009, ora 17:59
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Buna ziua!

Dupa parerea mea (nu sunt medic), dupa ce ati intrerupt antidepresivul trebuie sa faceti un tratament cu vitamine si minerale, dar mai ales cu ACID FOLIC (vit. B9 - scade foarte mult riscul de aparitie al malformatiilor congenitale, si nu numai). Sa consultati un ginecolog si cred ca in maxim 6 luni veti putea concepe un copil minunat. Sa va ajute Dumnezeu!

Numai Bine!
0
06-07-2009, ora 22:58
gabymarian
Nu este medic/terapeut
gabymarian
multumesc pt sfat, cred si eu ca trebuie sa iau acidul folic, ma interesa si o parere avizata in legatura cu efectele, post cipralex
0
07-07-2009, ora 11:29
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Cu placere!
0
17-07-2009, ora 19:58
c.gina35
Nu este medic/terapeut
c.gina35
nu are nici un efect rau cipralexul.Eu am luat ptr o depresie timp de un an si jumatate.Nici nu m-a ajutat prea mult ca nu am scapat de depresie dar nici nu mi-a afectat nimic.
0
19-07-2009, ora 14:06
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Cipralex-ul, comprimate filmate de 10 mg, respectiv oxalat de escitalopram, adica substanta activa a Cipralexului poate sa produca o sumedenie de efecte negative, precum:

Mai putin frecvente (la mai mult de 1 din 1000 persoane si la mai putin de 1 din 100 persoane):
- sangerari neobisnuite, incluzand sangerari gastro-intestinale
- eruptii urticariene (urticarie), eruptii pe piele, mancarime (prurit)