efectul radiatiilor asupra embrionului

23-01-2011
cipriakos
Nu este medic/terapeut
cipriakos
buna ziua, as avea nevoie de un sfat de la cineva care a fost intr-o situatie asemanatoare. sotia mea este asistenta medicala la anestezie si in primele 2 saptamini de sarcina a asistat la operatii ortopedice unde s-a utilizat un aparat cu radiatii ( doppa metru se pare) fara a avea un sort de protectie. Care sunt riscurile in acest caz si daca putem sa continuam sau nu sarcina. precizes ca doctorul la crea a fost a lasat la latitudinea noastra acest lucru dar a mentionat pe buletinul de analiza risc avort. Va multumesc, ciprian.
5 comentarii
0
24-01-2011, ora 21:47
Alexandra244
Nu este medic/terapeut
Alexandra244
Buna ziua. Sunt studenta si am copiat la un examen cu handsfree cu magnet care se ataseaza pe timpan si colier in jurul gatului, inainte sa stiu ca sunt insarcinata. Vreau sa stiu daca i-a daunat copilului. va rog sa mi raspundeti.Multumesc
0
25-01-2011, ora 11:20
gheorghiucristina
Nu este medic/terapeut
gheorghiucristina
Nu dauneaza...daca esti insarcinata nu inseamna ca nu poti folosi cuptorul cu microunde. Sunt nocive cantitatile foarte mari.
0
25-01-2011, ora 11:22
gheorghiucristina
Nu este medic/terapeut
gheorghiucristina
Era pentru Alexandra.
0
25-01-2011, ora 12:49
Alexandra244
Nu este medic/terapeut
Alexandra244
Multumesc mult
0
26-01-2011, ora 20:11
cipriakos
Nu este medic/terapeut
cipriakos
revin cu o precizare aparatul folosit ers aparat mobil Rontgen mobil cu brat C. chiar nimeni nu poate sa-mi dea un sfat.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți