Este bine sa fac spalaturi vaginale cu Tantum Rosa?

30-11-2007
georgi15
Nu este medic/terapeut
georgi15
Buna ziua.Sunt eleva si am 15 ani. In urma cu o luna mi'am inceput viata sexuala. Dupa o saptamana de la contactul sexual am avut niste mancarimi in jurul zonei vaginale. Am hotarat sa merg la un ginecolog privat, unde mi s'a facut un test secretiei vaginale. Rezultatele testului inducau ca am foarte multe filamente de candida. Ginecologul mi'a dat o reteta cu medicamentele:2 pastile de Flucoric 150, 2 pastile de Lomexin 200, si spalaturi vaginale de doua ori pe zi cu cate un pliculet de Tantum Rosa. Flucoricul si Lomexinul trebuia sa le iau o data la 7 zile. Dupa ce am urmat acest tratament simptomele aproape ca au disparut. Dar nu stiu daca m'am si vindecat. Am citit intr'o multime de locuri ca aceasta boala necesita tratament de cel putin 2 saptamani.Este adevarat? Sunt bune medicamentele pe care mi le'a scris domnul ginecolog? M'am vindecat sau nu? Este bine sa fac sopalaturi vaginale cu Tantum Rosa? Va rog foarte mult sa ma ajutati si pe mine, si sa ma lamuriti in aceste privinte.
3 comentarii
0
30-11-2007, ora 00:00
N.
Identitate neconfirmată
N.
Aveti incredere in medicul dvs! Urmati tratamentul pe care vi l-a prescris iar dupa 3 saptamani de la incheierea tratamentului refaceti analiza pentru confirmarea vindecarii.
Va doresc multa sanatate!
0
30-11-2007, ora 00:00
georgi15
Nu este medic/terapeut
georgi15
Multumes mult! Sper sa fie totul bine.
0
30-11-2007, ora 00:00
georgi15
Nu este medic/terapeut
georgi15
Mai am o nelamurire. Mi'au aparut cateva bubitze ca si niste coajbe pe pielea capului. Am fost la medicul dermatalog care mi'a spus ca s'ar putea sa fie de la stres, iar daca nu'mi trece cu tratamentul prescris de dansa, inseamna ca am ceva infectie la gat. Nelamurirea mea in aceasta problema este daca nu cumva aceste "bubite" pot fi
din cauza candidei?
Adaugă un comentariu / răspuns