extractie molari minte inclusi - probleme

17-07-2012
lalala10
Nu este medic/terapeut
lalala10
Maselele de minte de jos imi sunt incluse si medicul mi-a zis ca trebuie sa ma operez sa le scot. vreau sa va intreb daca exista ceva riscuri. mai ales ca s-ar putea sa am probl cu inima. ce fel de anestezie se va face?
In legatura cu inima: tatal meu are stimulator electrocardiac. mie mi s-au facut ceva analize cand am vrut sa dau bac-ul din sport si atunci mi s-a spus initial ca nu am nimic la inima, dar mai apoi, in timpul aceluiasi consult (oarecum iritata ca am fost sa o deranjez) mi-a zis ca am PVM. nu mi s-a dat nici un tratament si mi-au zis ca pot da bacu-ul din sport. asta a fost acuma 6 ani. de atunci nu am mai fost la consult, mai ales ca nu mi-a facut placere nici prima data.
Asadar, sunt ceva riscuri?
2 comentarii
0
15-07-2014, ora 22:56
Angela Ioana
Nu este medic/terapeut
Angela Ioana
Buna seara! am si eu o problema cu molarii de minte, in luna februarie mi-am facut o radiografie panoramica si am descoperit ca maselele de minte sunt crescute orizontal si medicul mi-a spus ca ar trebui operate. Eu nu am avut niciodata problme cu dintii, cu cariile si m-am cam suparat cand am aflat asta deoarece nu vroiam sa mi se deformeze dantura. Ulterior am mers la un alt medic care mi-a spus ca dintii mei nu sunt nicidecum deformati din cauza molarior de minte ( mentionez ca nu sunt perfect drepti, dar nu e ceva foarte vizibil)ci asa sunt ei si mi-a recomandat sa mai astept sa iasa macar putin maselele si dupa sa merg sa le scoatem. A-si mai avea nevoie de o parere, eu pot sa va trimit filmul meu in format electronic. Va multumesc anticipat!
0
16-07-2014, ora 22:28
Dr. Dragomir (Parnia) Alina
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Dragomir (Parnia) Alina