fibrinogen 800?

03-12-2008
simona41
Nu este medic/terapeut
simona41
Am 41 de ani si mi-am facut analizele si peste o saptamana sunt programata la medic dar pana atunci as vrea sa va intreb din ce cauza pot avea fibrinogenul 800 mg/dl.Important cred ca ar fi de stiut si ca vsh-ul este 40 mm/ora si dintre celelalte analize mi-au mai iesit sub limitele normale : limfocite 1, 19, nr.celule rosii 3, 85 si hemoglobina 36, 10 %.
La analize m-am dus pentru ca am o permanenta stare de ameteala.
1 comentarii
0
05-12-2008, ora 13:29
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Buna ziua Doamna Simona,

Va felicit ca ati mers sa va faceti analizele medicale.

Fibrinogenul este o proteina globurala prezenta in plasma sanguina care, sub actiunea trombinei, este hidrolizata partial rezultand o proteina insolubila si anume fibrina. Afectarea nivelului plasmatic al fibrinogenului este expresia afectarii directe a diverse organe, intre care a ficatului, ca sediu principal al sintezei sale.

Continutul in fibrinogen al plasmei sanguine este in mod normal cuprins intre valorile de 240 - 290 mg la 100 ml, la ambele sexe; cresterea patologica denota probleme precum urmatoarele:

* Afectiuni inflamatorii;
* Unele afetiuni cardio-vasculare (infarct miocardic, insuficienta cardiaca decompensata);
* Pneumonii;
* Reumatism poliarticular acut (de obicei si ASLO (antistreptolizina) este foarte mare. Valoarea normala se situeaza sub 200 UI, insa in RPA ajunge si la 1000 UI;
* Tumori maligne
* Dupa tratamentul cu radiatii ionizante.

Cresterea patologica a VSH-ului demonstreaza faptul ca undeva in organism exista o infectie acuta sau cronica, o boala cronica neinfectioasa sau o dereglare a functiei normale a unor organe interne (ficat, rinichi, plamani, etc.).