flegmez verde si dupa extirparea amigdalelor la cinci zile dupa operatie

28-04-2013
juanytto
Nu este medic/terapeut
juanytto
buna ziua.
am 37 de ani si sunt mecanic auto.
in ultima spatamana din ianuarie m-am umflat in gat si am facut febra o zi
o saptamana de augumentin
m-am dus la munca si dupa patru zile ma intors boala
am inceput sa am flegme galbui si verzi. nu am facut febra.respiram greu si am fost si am facut si un film la plamani care a fost ok.
inca o saptamana de doxiciclina. am inceput apoi munca dar am inceput sa scuip noaptea de doua ori flegme verzi sau galbui portocaliu sau maro care se parea ca e sange stat. am mai luat eu ceva coldrex, decasept.
la 10 zile de la ultimul tratament intr-o dimineata am scuipat cheag de sange proaspat
m-am panicat si la urgenta. cand sau uitat in gat sau speriat ce mari sunt amigdalele.