flegmon fesier postinjectional

05-10-2017
Anamariacristina
Nu este medic/terapeut
Anamariacristina
Am facut injectii cu algifen, iar de la ultima mi-a aparut un flegmon.am avut frisoane.soldul este umflat si tare si de culoare rosie.iau oxacilina dar nu cedeaza deloc durerea si unflatura.acum a inceput sa se vada ceva galben in interior ca niste firisoare.ce sfat imi dati.sa merg la un cgirurg sau sa astept sa termin de luat oxacilina?
1 comentarii
0
05-10-2017, ora 18:02
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Buna ziua.
Trebuie sa consultati un medic chirurg, inainte de a lua antibiotic.
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK