fractura peroneu cu deplasare

23-01-2011
Beku667
Nu este medic/terapeut
Beku667
doresc sfaturi cu privire la ; durerea de dupa operatie
tija pusa acolo
pot lua coji de ouo pt calciu
cit si cum ii cu recuperarea

mai sufar de osteoporoza, coxastroza am65 ani mai doresc sfaturi babesti
2 comentarii
0
04-02-2011, ora 14:36
BKinga
Nu este medic/terapeut
BKinga
Buna ziua,

Eu nu sunt medic sau naturist, insa conduc un centru de sanatate in Bucuresti si colaborez si cu 2 naturiste.
Pentru dureri postoperatorice v-as recomanda sa incercati terapia Magnevis. Este o terapie cu campuri magnetice pulsatoare cu care procesul de vindecare poate fi accelerat (in cazul ultimei referinte pe care am auzit-o nici medicului nu i-a venit sa creada ritmul de vindecare) iar durerile pot fi ameliorate, probabil chiar eliminate. Aparatul poate fi gasit momentan in 2 centre de sanatate: in Bucuresti si in Odorheiu Secuiesc. Daca sunteti cumva din Bucuresti va invit sa incercati, prima sedinta fiind gratuita.


Despre osteoporoza tocmai ieri m-am consultat cu o naturista care mi-a zis urmatoarele: trebuie evitata in alimentatie cafeaua, sucurile carbogazoase, fumatul, organismul trebuie alcalanizat si administrat calciu si magneziu daca posibil in forma organica.

Pentru alte detalii va rog sa ma contactati cu incredere prin e-mail: cdsb@biyovis.ro
0
07-08-2012, ora 21:34
alin nicola
Nu este medic/terapeut
alin nicola
Buna ziua,
Am 24 de ani si exact acum 2luni am suferit o fractura de peroneu cu deplasare, nu mi-a fost afectat nici un tendon de la glezna.D-nul doctor a decis k nu trebuie interventie chirurgicala si am stat 5 saptamani cu piciorul in gips fara sa calc pe el, dupa 5 saptamani mi-a fost dat jos gipsul si am inceput sa calc pe picior, facand si fizioterapie intre timp.Am fost la control dupa 2 luni si doctorul mi-a zis ca nu este lipit drept! La mers nu mai doare deloc si de vreo 2 saptamani am inceput sa alerg pe banda, simtind o durere slaba in zona rupturii.