Furuncul la nas

13-05-2015
82kcin
Nu este medic/terapeut
82kcin
Asta este a doua zi sprea a treia zi de când mi-a apărut un furuncul la nas, mai exact pe nara stanga situat in josul sprancenii la aceea curbura a craniului de la ochi. Furunculul este iesit inafara, nu este inauntre, adica nu imi afecteaza deloc respiratia pe acea nara. Daca este situat spre exterior furunculul poate sa fie grav ? Am fost la farmacie si mi s-a recomandat niste Zineryt si Unidox Solutab 100mg. Zineryt inca nu am aplicat dar unidox am luat o capsula. Sunt bune aceste medicamente in tratarea furunculului ?
Poză : http://i.imgur.com/nILMrDu.png
Va multumesc anticipat !
3 comentarii
0
14-05-2015, ora 06:20
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
E furuncul sau aveti acnee? pentru ca poza e foarte proasta. Tratamentul pe care l-ati primit este pentru acnee. N-ati scris durata care vi s-a recomandat.
Daca e furuncul - aplicati crema Fucidin de 2-3 ori pe zi. Doxiciclina nu este de elecie, dar probabil ca merge, daca ati cumparat-o deja. Aveti nevoie de 2 tb/zi 7 zile. Si nu manipulati/stoarceti furunculul.
Un furuncul in aceasta zona poate avea complicatii grave si o acnee nu se trateaza cu antibiotice dupa sfatul farmacistei sau forumului. Eu as merge la medic in locul dumneavoastra.
0
14-05-2015, ora 06:58
82kcin
Nu este medic/terapeut
82kcin
Este furuncul. Acnee nu am. In poza am vrut sa arat mai mult zona in care se afla, este o zona periculoasa ?
0
14-05-2015, ora 21:47
82kcin
Nu este medic/terapeut
82kcin
Va rog sa imi spuneti urgent daca este normal ca sa ma doara prin zona furunculului si capul pe partea pe care este. Am luat pana acum 3 pastile de Unidox Solutab.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:

Mai multe informații despre: Furunculul nasului