Gandacii misuna prin bucatarie si camera! Ajutor!!

13-09-2012
roxycell24
Nu este medic/terapeut
roxycell24
Sunt studenta si urmeaza sa merg intr'un alt oras sa locuiesc. Mi'am luat in chirie o garsoniera, si cand intru in ea gandacii misuna prin bucatarie si camera... Cand i'am vazut m-am panicat, am inceput sa plang, sa tremur toata, abia mai putem respira. De atunci nu mai pot sa dorm, ma gandesc intr'una la ceea ce am vazut acolo. Nu mai stiu ce sa fac, doar gandul ca urmeaza sa stau acolo ma inspaimanta, incep sa ma panichez si sa plang. Va rog mult sa imi dati un sfat, sa pot sa dorm si eu linistita!! Si sa pot sa trec peste aceasta fobie!
11 comentarii
0
13-09-2012, ora 09:39
axiela21
Nu este medic/terapeut
axiela21
Te inteleg foarte bine, probabil e si teama de necunoscut, de schimbare a mediului. De fapt problema cea mare nu sunt gandacii ci faptul ca tu iti vei schimba practic viata sociala. In primul rand trebuie creat un mediu cat mai prielnic si prietenos acolo unde vei sta, apoi tu esti singura care poate ameliora consecintele schimbarii. Trebuie sa ai o gandire pozitiva, optimista, incearca sa vezi partea buna a lucrurilor, locuri frumoase, prieteni noi. Si nu in ultimul rand trebuie sa stii ca daca nu te vei acomoda absolut deloc (desi este extrem de improbabil acest lucru), pana la urma se gasesc oricand solutii sa revii acasa sau sa stai la camin cu colegele. Cea mai importanta e sanatatea ta psihica si din fericire asta o poti controla destul de bine. Viata studenteasca e frumoasa, e amuzanta. Eu acum ma gandesc cu dor cand ne stresam pt toate prostiile si acum cand totul s a terminat parca lipseste ceva:) Iti doresc mult succes si bucura te de studentie!
0
13-09-2012, ora 09:47
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
buna ziua,
draga mea
DACA ai vazut CE ai vazut,
tu mai vrei sa te muti ACOLO?
1. orice proprietar este obligat sa de-a in chirie o locuinta CURATA;
2. ai tacut? cand ai vazut?