Hematologie-interpretare analize

28-11-2008
loredana_vitcu
Nu este medic/terapeut
loredana_vitcu
Fetita mea are 3 ani si 5 luni si i-au iesit Neutrofilele 28.2% si 1.78 mii/ul, Limfocitele 55.5% si 3.51mii/uliar Eozinofil
9.2% si 0.58mii/ul. Numarul de leucocite este de 6.32mii/ul. As vrea sa stiu daca toate astea semnaleaza o alergie sau altceva.(i-am facut si teste pt alergie si mi-a iesit ca este alergica la laptle de vaca si praful de casa). Va multumesc.
5 comentarii
0
28-11-2008, ora 14:50
alf66
Nu este medic/terapeut
alf66
CE FEL DE TESTE I-AI FACUT? Cele din singe, care se fac doar in Buc.si doar de vreo 3 luni si in iasi/ Alea sunt relevante, intr-adevar! Daca e asa, atunci asta e! S-ar putea sa reactioneze bine la iaurt cu bifidus - incearca-l pe cel facut in casa, in care adaugi un praf de bifus pur, adica "BIOTICS" de la farmacie!
S-ar putea sa suporte si zerul, dar constipa putin!
Ai grija cu alergiile
0
02-12-2008, ora 12:39
loredana_vitcu
Nu este medic/terapeut
loredana_vitcu
Analizele la sange le -am facut la Iasi dar cele pt alergii au fost trimise la Bucuresti.Inca mai astept la unele alimente, ca sa stiu ce sa evit, pe viitor.Ma alarmasem pt ca nu stiam daca e numai alergie sau e si altceva."Biotics" in lapte foloseam doar cand ii dadeam antibiotic.Folosesc acum iaurt si branza de capra, se gaseste in comert. Ar trebui pus Biotics chiar si asa? Va multumesc pt raspuns si promptitudine.
0
02-12-2008, ora 19:29
alf66
Nu este medic/terapeut
alf66
nu! Iaurtul contine deja Bifidus! Nu e necesar. E ok daca maninca brinza si iaurt. Asta, e nu va consuma lapte! La ce cabinet (clinica i-ati facut analizele pt. alergie in Iasi? - Stiu ca se fac si la o clinica in Iasi (de vreo 2 luni), tot din singe si rezultatele sunt pe loc - undeva in C.U.G., dupa biserica aia evanghelista (cred). Daca aflu, va zic!
bafta
0
02-12-2008, ora 19:29
alf66
Nu este medic/terapeut
alf66