hepatita b

01-10-2009
iulianasilvanaemilia
Nu este medic/terapeut
iulianasilvanaemilia
buna ziua
am fost diagnosticata cu hepatita b pozzitiv la un control medical de inceput de an scolar
Lucrez ca ingrijitoare la un camin de copii cu program prelungit Am fost mai departe la Resita miam refacut analiza si a iesit pozitiv AM facut electroforezza proteinelor serice STGO si STGP la doamna doctor unde am fost mia raspuns ca nu sunt ingrijoratoare rezultatele dar eu de 2 saptamani nu mai sunt in stare de nimic As vrea sa va scriu si dumneavoastra rezzultatele si sa va rog sa/mi raspundeti ce trebuie sa fac A/G1, 70
PROTEINE TOTALE 83, 0 GL
albumime 63, 0% 52, 3 G L STGO 12 Ul
ALPHA 1 GLOBULINE 5, 0% 4, 2 G L
ALPHA 2 GLOBULINE 10, 1% 8, 4 G L STGP 10 U l
BETA 1 GLOBULINE 3, 2% 2, 7 gL TRATAMENT PRESCRIS ESENTIALE FORTE 3 PE ZI
BETA 2 GLOBULINE 2, 7% 2, 2 G L LIV 52 2 PE ZI
GAMA GLOBULINE 16, 1% 13, 4 G L SI REGIM ALIMENTAR
1 comentarii
0
03-10-2009, ora 08:41
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Stai linistita caci analizele sunt bune, in limite normale, starea ficatului este buna.Daca ai Antigenul HBs pozitiv, inseamna ca esti doar purtatoare de virus hepatitic B, nu ai hepatita in forma activa.Tratamentul este foarte bun, sa tii regim alimentar hepatoprotector, sa consumi ceaiuri hepatice, sa ai o igiena corecta a mainilor, sa porti manusi cand faci curatenie, iar cand te tai la vreun deget sa pansezi cu o fasa pentru ca sangele tau sa nu intre in contact cu ceea ce atingi tu.Deocamdata nu te nelinisti, starea ta de sanatate acum este buna. Sunt sute de mii de purtatori de virus hepatitic B care duc o viata normala.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!