hirsutism - am nevoie de ajutor

111 comentarii 1 23 4 Înainte ›
1
20-01-2009, ora 12:39
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Buna ziua!
Imi cer scuze ca nu v-am rsp la timp, insa ieri nu am avut timp!

Mi-ati pus niste intrebari la care in mod normal nu rsp pentru ca nu sunt medic si nu am dreptul sa confirm sau nu, ceva de care nu sunt 100% sigur!
Intr-adevar aveti chisturi, dar dupa cum v-am spus se pot trata!
Exista posibilitatea sa nu aveti ovarul stang, asa cum exista si la barbati posibilitatea sa se nasca fara un testicul, nu este imposibil, dar este rar! este posibil de asemenea sa fii zis medicul asta di lipsa de interes, dar in nici un caz nu s-a vazut ca era plin de chisturi.
Endomentrul se ingroasa sub influenta hormonilor si o "face" de cele mai multe ori pentru a se pregati pentru o posibila sarcina. In cazul in care nu ramaneti insarcinata (sarcina nu se instaleaza din diverse motive obiective), endometrul se dezintegreaza si de cele mai multe ori este eliminat prin vagin in timpul estrului (menstruatiei). Exista sanse foarte mari sa faceti endometrioza, va rog sa consultati un medic ginecolog, endocrinolog si/sau internist.
Un internist extraordinar care v-ar putea trata va pot recomanda eu, chiar si un endocrinolog, dar un ginecolog nu cunosc decat unul care este foarte flegmatic si are pretentii financiare colosale, si atunci, nu "vede" nici o recomandare din partea mea.

Chistul Naboth, este de obicei mic si nu antreneaza durere sau disconfort; mai este numit si ou al lui Naboth. In cazul colului, exista glande cervicale care au o functie de secretie. Obliterarea lumenului canalelor acestor glande cercicale conduce in final la retentia mucusului secretat si la aparitia chisturilor Naboth, dar dupa cum v-am spus sunt inofensive pentru ca nu antreneaza nici o durere si nu necesita nici un tratament.

Cu multa placere,

NICK :)
0
21-01-2009, ora 09:39
Jolye
Nu este medic/terapeut
Jolye
Buna