histerectomie totala cu anexectomie bilaterala

5906 comentarii 1 2 ..... 555657 ..... 196 197 Înainte ›
0
12-12-2011, ora 23:34
griguta
Nu este medic/terapeut
griguta
Buna seara fetelor, buna seara Dana. In primu. rand ce dignostic ai? Vad ca multe fete merg pe clinici articulare.pe operatii la parascopic, mergi mai fata la IOB, sunt medici bine pregatiti, nu sa te operezi faci un consult, nu te costa nimic doar atat o adeverinta de salariat si atat, Doctorul Catrangiu un om deosebit care stie sa discute cu tine sa-ti explice in ce consta operatie sa-ti spuna ce urmeaza dupa operatie. Eu la trei saptamani dupa histerecomie totala cu anexectomie bilaterala eram la serviciu. Pup fetele sa fiti cuminti vine MOSUL cu MULTAAAAAAAAAAAA SANATATE
0
13-12-2011, ora 11:17
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
buna Dana, intra pe Modificati profilul dvs(in dreapta, culoare verde), se deschide si unde scrie mesaje da clic.Daca nu reusesti iti voi scrie pe mail sau mess.
0
13-12-2011, ora 17:03
Daana
Nu este medic/terapeut
Daana
Multumesc pentru rabdare. Din pacate, mie nu imi apare ca as fi primit mesaj. Te rog mult, trimite-mi informatiile intr-un e-mail. Multumesc inca o data.
0
13-12-2011, ora 21:12
griguta
Nu este medic/terapeut
griguta
Dana, daca diagnosticul a fost de fibrom nu are cum sa fie malign, este un fibrom si atat, daca medicul suspecta ceva nu te programa pentryu operatie Sincer aceleasi intrebari le-am avut si eu de ce ma opereaza asa repede ? este atat de grav incat ma opereaza fara sa-mi faca un tomograf dar a fost un fibrom si atat. Ai incredere in medic si totul va fi bine. Va pup pe toate.
0
24-12-2011, ora 14:12
rasarit de soare
Nu este medic/terapeut
rasarit de soare