iau pentru prima data anticonceptionale

15-10-2010
alina1289
Nu este medic/terapeut
alina1289
am o intrebare: sunt studenta si vreau sa iau pt prima data anticonceptionale si am recomandari de la prietene mai mari decat me dar as vrea si sfatul unui medic.care sunt cele mai bune daca vreau sa incep acum??? Multumesc
4 comentarii
0
15-10-2010, ora 19:04
ioana1807
Nu este medic/terapeut
ioana1807
buna ziua.am si eu o intrebare:deci iau anticonceptionale yasmin de un an.as vrea sa stiu si eu daca le pot inlocui cu altceva..de exemplu marvelon.trebuie obligatoriu o consultatie medicala?multumesc
0
15-10-2010, ora 19:15
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
@alina1289: Ar trebui sa stai de vorba cu un medic giunecolog inainte de a lua pilule.cine-ti recomanda contraceptive trebuie sa stie mai multe lucruri desore tine, despre starea ta de sanatate, sunt mai multe intrebari la care trebuie sa raspunzi.deci pana ai timp sa vorbesti cu un ginecolog sau cu un medic de la planning familial [ orice maternitate are asemenea cabinete ] ar trebui sa nu te iei dupa nimeni- fiecare organism este unic- si sa folosesti prezervativ.
0
15-10-2010, ora 19:28
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
@ioana1807: Nu e obligatorie o consultatie medicala, aceste doua contraceptive sunt din aceeaasi generatie, difera doar putin intre ele.dupa pauza de 7 zile, dintr-a 8-a zi incepi cu Marvelon.Dar de ce vrei sa faci schimbul ?
0
17-10-2010, ora 14:37
ioana1807
Nu este medic/terapeut
ioana1807
Casa drhouse:poi trec printro perioada nu chiar foarte buna si nu imi mai permit sa dau atatia bani pe ele avand in vedere k yasmin costa 35 lei..deci nu este nici o problema??am inteles k sunt doua tipuri de marvelon:28 si 21.care este mai indicat?multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.