IMPLANT MAMAR

28-06-2015
Diana691
Nu este medic/terapeut
Diana691
Buna ziua, am si eu o întrebare referitor la un implant mamar.. As vrea sa îmi pun un implant in viitorul apropriat.. Si as dori sa stiu care sunt medicii cei mai buni ( din Bucuresti), ce implanturi au folosit si un pret orientativ.. Eu stiu pe cineva care sa operat la domnul dr. Parasca Sorin si se înţelege super cu Implanturile mentor folosite de domnul dr. dar am înţeles ca a fost reţinut.. Ştiţi daca încă mai pune implanturi ? Si pe altcineva care sa dus la domnul dr. Marek Valcu si tot implanturi mentor a folosit.. Îmi puteţi da sfaturi referitor la acest lucru si la alţii medici care sunt consideraţi mai buni !! Va mulţumesc si astept rasp voastre!
2 comentarii
0
23-09-2015, ora 14:20
implant375
Nu este medic/terapeut
implant375
Buna ziua, eu mi am pus la dr Marek, maine implinesc o luna de la operatie, inca port banda elastica, nu recomanda bustiera, cica turteste sanii, un san il am frumos iar altul horror, glanda jos, implantul sus. La control mi a spus sa imsist cu masajul, asta fac...sper sa coboare si sa fiu multumita
0
27-09-2015, ora 14:30
Ivo
Nu este medic/terapeut
Ivo
Il recomand cu drag pe Dr Emanuel Albu, clinica Cinzetta. Costul operatiei a fost destul de mic (2300€) proteze Mentor, anatomic in cazul meu. Am facut aceasta operatie acum o sapatamana si sunt f incantata de rezultatul f natural, si de tot personalul clinici. Dr Albu este de apreciat, se intereseaza periodic de starea mea, aproape zilnic. Il recomand cu drag. Apropo de durere, in cazul meu a fost minima. A doua zi eram in perfecta stare de functionare si am iesit in oras.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
23-06-2022, ora 19:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
CHirurgi și Clinici de chirurgie
Medici-Chirurgi.ro - caută un chirurg sau recomandă unul