Implant silicon sani

96566 comentarii 1 2 ..... 91011 ..... 3218 3219 Înainte ›
0
27-08-2009, ora 17:40
alina-d
Nu este medic/terapeut
alina-d
buna popescu aura. ma nu e cam mult totusi? 3500-4000 euro? adica pana in 3000 inteleg si eu..dar...spre 4000...parerea mea...adica mai bine te mai interesezi ca sunt multi alti medici bini...la bani mai putini..
3000 mi se pare relativ ok...desi daca te iei dupa criza in care suntem...sunt cam multi bani. stiuca toate gandim ca o sa dam cam oricat sa iasa bine si sa fim multumite...dar..
te pup. si bafta...sa-mi zici ce decizie ai luat.
0
30-08-2009, ora 20:14
Silvia S.
Nu este medic/terapeut
Silvia S.
Buna tuturor!
am vazut aici..diferite comenturi despre operatia fiecareia dintre voi. Am totusi o nelamurire. M-ar interesa o marire de sani.. si as opta pt Doctor Voicu, insa nu am gasit nicaieri pretul pe are il ofera pentru aceasta operatie.
Rog pe cele operate de domnul doctor.. sami spuna si mie.. intreaga suma.
Multumesc!
0
30-08-2009, ora 20:46
rosaura
Nu este medic/terapeut
rosaura
va salut din nou!am reusit sa ma operez..am 3 sapt de la operatie si ma simt absolut perfect.M-am operat la dl dr dobos din galati(clinica hyperion).m-a costat 3500 implanturi matrix plus analizele.nu am avut absolut nici o durere, va spun sincer.am ramas o noapte in clinica, iar a doua zi am iesit si am plecat la cumparaturi:D. vreau doar sa va spun cand alegeti un doctor, tineti cont si de distanta deoarece cum v-am spus si mai devreme eu nu am avut durerri dar cand mergeam cu masina simteam cateodata dureri.asa ca un drum lung de la spital sau clinica spre casa recent operata nu cred ca e tocmai ideal si mai ales ca trebuie sa va duceti la control in fiecare sapt..marimea mea este de 315 par ffff naturali, nimeni nu observa faptul ca am implanturi...va doresc mult noroc la operatie fetelor!!daca aveti intrebari va rasp cu drag!
0
30-08-2009, ora 20:59
rosaura
Nu este medic/terapeut
rosaura