infectii ale amigdalelor insotite de dureri de oase

27-08-2010
leonora
Nu este medic/terapeut
leonora
am 31 de ani, inaltime1.58, greutate 49 kg si ma confrunt cu o problema de aprox. 6 ani. Totul a inceput dupa o nastere prin cezariana si o sarcina foarte grea( 5 luni la pat), apoi am inceput sa am probleme cu amigdalele care se inflamau foarte des, drept pentru care am urmat diverse tratamente cu antibiotice. Au inceput sa apara dureri ale oaselor in episoadele de amigdalita. Deoarece nu imi amintesc toate detaliile va spun ca in ultimii 3 ani am facut moldamin timp de 2 ani Aslo fiind de 270 iar dupa moldamin 75. Ultimul tratament a fost cu polidin. Dar aceste lucruri vi le-am scris chiar daca sunt din sfera ORL pentru ca aceste dureri groznice de oase incepand de la degete si pana in zona oaselor capului ( cu precadere la degete, genunchi, coate dar si de-a lungul oaselor) le am atunci cand intervine aceasta infectie in gat. Mentionez ca desi nu sunt medic, dar suferin atatia ani de aceasta boala si observand mereu simptomele eu cred ca in acest moment infectiile din gat sunt produse de candida. Mentionez ca am dorit sa ma operez de amigdalite dar medicul m-a sfatuit sa nu o fac pentru ca am probleme cu timpul de coagulare al sangelui si infectiile sunt foarte dese. Va multumesc!
9 comentarii
0
27-08-2010, ora 20:24
leonora
Nu este medic/terapeut
leonora
daca sunteti amabil as mai adauga cateva lucruri pe care as dori sa le comentati:
- in timpul tratamentului cu moldamin infectiile au aparut lunar avand aceleasi simptome amigdalite acoperite de o pojghita albicioasa, dureri ale oaselor, febra
- mentionez ca au fost perioade dupa intreruperea moldaminului in care au aparut infectiile si nu le-am tratat decat cu antiinflamatoare fara niciun antibiotic
- mentionez ca aceasta amigdalita imi trece mult mai repede atunci cand nu iau antibiotice 3-4 zile, dar dureaza mai mult cand iau antibiotice