Intrerupere tratament Cipralex

06-12-2012
bogdys
Nu este medic/terapeut
bogdys
Salut,

Am fost depistat cu atacuri de panica si anxietate acum 8-9 luni. Am luat tratamentul, 2-3 luni 1/2 cipralex, apoi 1 pastila pe zi, apoi iar jumatate. Acum de 3 sap mi s-a facut o schema de intrerupere, dupa cum urmeaza. Primele 14 zile 1/4 cipralex pe zi, apoi sa trec la 1/4 cipralex o data la 2 zile. Am respectat schema, nu am simtome ( ameteala, probleme respiratorii, ganduri aiurea sau ceva de genul ), dar obser ca incepe sa-mi apara tahicardia. Cand am fost diagnosticat, tahicardia a fost cel mai nasol simtom, printre multe altele, de ex(ameteala, nu puteam respira, fiori prin stomac, ganduri care se indreptau numai spre boala, sa nu fiu grav bolnav, s.a.m.d ). Sa fi aparut tahicardiile din cauza micsorarii dorez de cipralex sau iar am eu probleme cu 'capul ', ma gandesc numai la boala :))

Tin sa precizez ca aseara am luat tensiunea, de obicei o am 12-8, aseara o aveam 11-7, 87b/m dar simteam inima ca bate foarte puternic, o auzeam pe perna o simteam in extremitatile corpului. Am facut ekg-uri o gramada, doppler, toate in parametrii. O singura data a iesit prost, dupa un exces de cola si tigari, am avut extrasistole.



Repet, sa am probleme cu tahicardia din cauza intreruperii cipralexului, a mai avut cineva aceste probleme, adica sa apara simtomele atunci cand a intrerupt tratamentul

Va multumesc !
1 comentarii
0
13-12-2012, ora 13:23
kitty38
Nu este medic/terapeut
kitty38
eu iau cipralex de un an de zile, este un medicament foarte bun, pentru mine cel putin, insa aces medicament nu este ca o aspirina, il iei si iti trece durerea de cap, el isi face efectul in timp, simti efectul ameliorarii simtomelor de anxietate dupa doua luni si trebuie luat cel putin 6 luni sam mai mult in functie de cat de grava e starea.Asa ca eu cred ca inca nu te-ai vindecat, este vorba de boala in sine, nu de reducerea dozei.trebuie o reevaluare la medic unde mergi, explica i simtomele, poate este cazul sa ti modifice doza, adica nu este timpul sa reduci doza, asta se va face numai spre sfarsitul tratamentului.Mult succes.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK