karissa si mici scurgeri maronii

24-12-2007
alinutza2007
Nu este medic/terapeut
alinutza2007
Am 23 de ani si iau pentru prima oara anticonceptionale. Mi s-a recomandat de la Planificare Familiala Karissa. Acuma le iau de 8 zile si de 5 zile am mici scurgeri maronii. Tin sa precizez ca pana acuma aveam menstruatie de 6 zile si acuma luna asta de cand iau karissa a durat doar 3 zile dupa care s-a instalat aceasta scurgere maronie in cantitate foarte mica. Ma gandeam ca o sa treaca dupa 3 zile, adica cand se implineau 6 zile cat ma tinea pe mine inainte menstruatia dar persista la fel. E normal? Alte simptome nu am.
Inca ceva, are ceva daca mi-am programat ora de luat pastila la 12 seara? atunci sunt sigura ca le pot lua tot timpul.
6 comentarii
0
26-12-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Anticoncepţionalele monofazice cu doză mică de estrogen, aşa cum este Karissa, dau frecvent această reacţie adversă. De cele mai multe ori ea este trecătoare, într-o minoritate de cazuri se impune schimbarea contraceptivului, mai rar a metodei contraceptive. Asupra limitei de timp în care prezenţa acestei reacţii adverse este considerată normală, părerile variază. Părerea mea este că, dacă acest efect supărător persistă şi la a doua folie de pilule este recomandată schimbarea contraceptivului (presupunând că doriţi să luaţi contraceptive mai departe).
Ora la care luaţi pilula e neesenţială, importnat este să fie aceeaşi oră.
0
03-01-2008, ora 00:00
alinutza2007
Nu este medic/terapeut
alinutza2007
Ms mult de sfat. Sunt acuma fericita, mi-a disparut scurgerea de cateva zile si e totul k, sper sa fie si in continuare
0
31-05-2008, ora 00:00
umi-nitza
Nu este medic/terapeut
umi-nitza
si eu am aceiasi problema...am o mentruatie regulata care tine 6 zile de obicei...am inceput de curand anticonceptionalele karissa si vad ca este ziua a 10 si inca am scurgeri maronii.este ceva normal sau.trebuie sa incep sa imi fac griji..?
0
21-03-2009, ora 12:17
Ianaa
Nu este medic/terapeut
Ianaa
Si eu am aceiasi problema, iau pt prima data anticonceptionalele yasmin si de cateva zile am cele scurgeri maronii.Este normal?
0
28-03-2009, ora 12:54
alinutza2007
Nu este medic/terapeut
alinutza2007
Draga Ianaa, dupa cum ai observat am postat acest mesaj in decembrie 2007, ei bine mie mi-au trecut simptomele la a doua folie de pilule(dupa cum spune si dr de mai sus) si uite e 2009 si iau in continuare, eu ma simt foarte bine, mi-au disparut si simptomele deranjante din perioada menstruatiei. Urmeaza sfatul medicului si asteapta sa vezi daca scurgerea persista si la a doua folie, daca inca sunt probleme mergi la medic.
0
22-07-2010, ora 21:12
anonim009
Nu este medic/terapeut
anonim009
buna...am si eu o intrebare..sau mai bn zis o nelamurire..iau karissa de o luna de zile...mi s'au terminT pastilutele si nu mi'a venit ciclul de 3 zile..e ceva normal? sunt sigure? am nevoie de un raspuns urgent.multumesc mult
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK