la un examen de secretii vaginale mi s-a gasit stafilococ auriu

12-06-2009
simonna38
Nu este medic/terapeut
simonna38
la un examen de secretii vaginale mi s-a gasit stafilococ auriu, de la acesta credeti ca as putea sa am inflamatia de la picior ? mai exact la deget ? pt stafilococul auriu se face tratament ?
astept raspuns multumesc
7 comentarii
0
12-06-2009, ora 22:56
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Stimata Doamna,
Teoretic totul este posibil, practic insa nu prea vad lagatura intre cele doua.
Nu inteleg ce aveti la deget?? Nu puteti fi mai concreta, mai precisa?
In general, pentru certificarea unei infectii sunt necesare prelevari repetate.
Cu deosebita stima,
Dr. Marius Uscatu
Ortoped cu supraspecializare franceza in Chirurgia Gleznei si a Piciorului
0
15-06-2009, ora 22:03
msiscj
Nu este medic/terapeut
msiscj
Buna ziua.
Domnul doctor, Va rog sa ma ajutati cu un sfat: cum ar trebui sa procedez cit m. corect in urmatoarea situatie: de aproximativ 2-3 sapt. am sesizat ca in timpul mersului apare in regiunea genunchilor un zgomot asemanator cu "scirtiitul parchetului" care nu este permanent, dar frecvent. Ulterior am remarcat ca acest zgomot apare si in momentul in care efectuez genoflecsiuni sau cind ma asez. Banuiesc ca cel mai util ar fi sa fac repede un RMN si cu acel rezultat sa merg la un ortoped sau cum ar trebui sa procedez? La ce afectiune sa ma gindesc? Este f. grava aceasta simptomatologie? Banuiesc ca e ceva legat de productia insuficienta al lchid. sinovial. Am inceput sa urmez trat. cu Artrostop, dar nu vad nici o ameliorare.