leucemie???

15-05-2009
lebada_neagra
Nu este medic/terapeut
lebada_neagra
buna ziua! totul a inceput in urma cu 2 saptamani, aveam crize de dureri musculare si ale osaturii, alaturi de o febra usoara! simptomele treceau pe timpul noptii! dar in urma cu doua zile criza arevenit mult mai puternica, dureri mari si de cap, febra puternica dar cel mai important imi simt splina foarte congestionata si dureroasa la palpare sau orice fel de efort aici incluzand chiar si vorbitul sau actul respiratiei! de aseara nu mai pot cobora din pat iar dimineata la baie am observat urina rosietica ceea ce mi-a dat certitudinea unei hemolize..sunt studenta la medicina si am ceva bagaj de cunostinte, de acea coroborand tabloul clinic destul de ambiguu nu am reusit sa fac multe legaturi intre simptome! am gandit in extremis intr-adevar dar eu sunt o fire foarte curajoasa si nu imi este teama de nici un diagnostic! mentionez ca nu am nici un semn respirator sau digestiv in afara de senzatia de voma.dar durerile sunt destul de violente cu precadere cele ale osaturii si cefaleea! nu vreau sa merg la medic pana luni, astept evolutia dar dupa noaptea trecuta e posibil sa ajung la urgenta! asadar ma poate ajuta cineva cu o informatie cel putin orientativa?
1 comentarii
0
16-05-2009, ora 08:01
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna dimineata! Cel mai bine ar fi sa mergi la Urgente Medicale, trebuie sa avem niste investigatii minime pentru a preciza un diagnostic: hemoleucograma, frotiu sangvin, trombocite, VSH, TGP, TGO, uree, creatinina, glicemie, fibrinogen, examen sumar urina, o ecografie abdominala( putem aprecia obiectiv ficatul, splina, de asemenea, rinichii); coreland aceste investigatii cu tabloul clinic ne vom orienta catre un diagnostic si vom cere si alte investigatii daca este cazul; numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!