Limba galbena + rubeola... cred

12-05-2012
Robert D
Nu este medic/terapeut
Robert D
Buna ziua.

Sunt in varsta de 25 de ani si lucrez ca profesor de limba engleza in jud. Calarasi. Lucrand intr-o scoala, am tot fost in contact cu in jur de 220 de copii, ca atare nu-i de mirare ca din cand in cand, sa fiu binecuvantat cu cate un 'dar' din partea lor.
De aceasta data, se pare ca am parte de rubeola.
Rujeola am avut-o cand eram mai mic. Descoperita mai intai datorita petelor albe pe gingii, invazia petelor rosii a urmat ulterior. (asta a fost undeva pe la vreo 3-4 ani, cred...)

Cum a inceput totul...
Ieri, Vineri 12.05.2012, m-am trezit ca ma intreaba colegele la munca daca nu cumva am pojar... am fost imediat la cabinetul de vizavii de scoala unde doctorul m-a informat ca am rubeola, ceea ce nu ar fi asa de grav.
Simptomele mele ar fi: dureri vagi de cap, febra usoara, o usoara iritare a ochilor, secretii nazale, vaga iritare a gatului, sensibilitate a incheieturilor mainilor, ganglionii limfatici (sper ca nu spun prostii; localizati in lateralul cefei) imflamati si bine-nteles omniprezentele pete rosiatice aseara si rozalii incepand cu ora 9 azi de dimineata. Acestea din urma mi-au impanzit tot corpul, dar din cate imi dau eu seama sunt cat se poate de cuminti si nu erup.

Problema mea este o alta simptoma cred... (sper ca nu) si anume, faptul ca de dimineata cand m-am trezit am constatat ca a mea limba are culoarea galbena; dar nu in totalitate. Doar partea anterioara (cred ca zona degustarii amarului) pana in centrul limbii. Mentionez ca galbeneala limbii nu se intinde si in lateral. Problema e ca aceasta galbeneala insista sa ramana chiar si dupa 9 ore si 2 mese.

V-asi ruga daca se poate sa-mi spuneti daca nu cumva mai este vreun pui de boala care sa fie asemanatoare cu rubeola/rujeola si sa aibe si minunata mea limba galbena ca simptom.