logest. Exista sansa sa fi ramas insarcinata?

53 comentarii 1 2
0
22-01-2012, ora 06:25
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Anticoncepţionalele sunt medicamente hormonale cu numeroase reacţii adverse şi sunt factor de risc pentru câteva boli severe, citiţi mesajul de mai sus.

De exemplu, la dv, dacă nu au apărut şi tulburările de ciclu, înseamnă că faceţi parte dintre norocoase. Dar durerile acestea de sâni ar trebui să vă pună în gardă şi să nu mai luaţi niciodată anticoncepţionale. Pentru acnee, există numeroase tratamente, iar pentru durerea de sâni cea mai bună alternativă este să veniţi la un consult homeopatic.
0
22-01-2012, ora 12:47
adryana88
Nu este medic/terapeut
adryana88
Va multumesc foarte mult pentru sfaturile ce mi le-ati dat.Tulburari de ciclu nu am avut, doar k dureaza mai multe zile decat in timpul logestului si culoarea mai diferita, mai ales la sfarsitul menstruatiei, am dureri de abdomen si durere de cap inainte de ciclu si in primele zile, ceea ce cred k poate este normal.Am sa fac foarte curand un control medical in legatura cu sanii si n-am sa mai iau anticonceptionale.Sper sa nu am nici o reactie.Va multumesc foarte mult.
0
20-03-2012, ora 16:09
gabryeell
Nu este medic/terapeut
gabryeell
Buna ziua! As vrea sa va rog sa ma lamuriti in legatura cu ceva, si anume: daca iau anticonceptionale Logest si beau ceai verde in acelasi timp (sunt la regim), credeti ca e posibil ca pastilele sa-si piarda efectul? Beau in jur de 4 cani pe zi. Astept raspuns, va multumesc.
0
20-03-2012, ora 16:24
al1nush2006
Nu este medic/terapeut
al1nush2006
ceaiul verde nu interactioneaza cu anticonceptionalele, dar as fi de parere ca ar fi mai bine sa bei ceaiul pana in ora 17 18, ptr ca pana la ora la care iei pastila, sa treaca efectul laxativ.
0
25-03-2012, ora 18:56
gabryeell
Nu este medic/terapeut
gabryeell
Uuti multumesc pentru raspuns al1nush2006.
0
25-03-2012, ora 18:58
al1nush2006
Nu este medic/terapeut
al1nush2006