Mancarimi de cap

26-11-2007
dimache
Nu este medic/terapeut
dimache
Buna.Folosesc şampon ALPECIN contra caderii parului.dar imi provoaca mincarimi şi matreaţa AMfolosit şi REVALID.Aceeaşi problema DE ce se intampla asta?NU pot folosi orice şampon, pt ca se intampla acelaşi lucru.Veronica.
4 comentarii
0
02-12-2007, ora 00:00
mayya
Nu este medic/terapeut
mayya
Daca vrei sa vorbim:
-
Nici eu nu ma "laud" cu sanatatea...
0
05-12-2007, ora 00:00
ginas
Nu este medic/terapeut
ginas
spunti-mi va rog aveti si pete rosii in cap?
0
06-12-2007, ora 00:00
dimache
Nu este medic/terapeut
dimache
Din fericire nu am.
0
07-12-2007, ora 00:00
dimache
Nu este medic/terapeut
dimache
Buna.Azi dupa ce m-am spalat pe cap, am observat și pete roșii.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • MIT: Căderea părului se intensifică iarna
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK