marvelon poate fi o cauza a reducerii dorintei sexuale?

25-11-2007
animis
Nu este medic/terapeut
animis
Buna seara!
Iau marvelon 28 de un an si jumatate si ma intrebam daca aceasta ar putea fi o cauza a reducerii dorintei mele sexuale. Ar fi cazul sa schimb contraceptivul, din aceasta perspectiva? Mentionez ca eu iau marvelon 28 gratuit deoarece sunt studenta; mai sunt si alte pilule gratuite?
Va multumesc!
14 comentarii
0
26-11-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Anul acesta nu mai sunt alte pilule gratuite (se face o licitaţie, în principiu anual), însă există alte metode gratuite pentru studente. Interesaţi-vă la cabinet.
0
03-01-2009, ora 13:32
nieve
Nu este medic/terapeut
nieve
am si eu o nelamurire in legatura cu marvelon 28 mentionez ca e prima data cand i-au anticoceptionale.am luat prima pastila in prima zi de mestruatie cate zile trebuie sa ma protejez sa nu apara o sarcina nedorita? Va multumesc
0
03-01-2009, ora 19:33
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nici o zi dupa prima pilula. Sunteti deja sub protectie.
0
04-01-2009, ora 19:01
nieve
Nu este medic/terapeut
nieve
multumesc mult pentru ajutor
0
12-03-2009, ora 23:59
magdut
Nu este medic/terapeut
magdut
iau pentru prima data marvelon 28 si deocamdata ma simt bine. Ideea e ca atunci cand am fost la cabinet mi s-a zis ca o sa-mi vina menstruatia pe la a treia pastila "mica". Nu s-a intamplat asa si acum sunt in a doua zi de menstruatie si la ultima pastila de marvelon. Cum fac ? imi cumpar din nou si continui sau astept sa imi treaca menstruatia?Multumesc !
0
13-03-2009, ora 08:24
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Ignorati aceasta "menstruatie" si continuati.
0
13-03-2009, ora 23:53
magdut
Nu este medic/terapeut
magdut
multumesc mult! o zi buna
0
14-03-2009, ora 19:39
magdut
Nu este medic/terapeut
magdut