Menstruatie de culoare maro foarte inchis!

20-03-2017
Madalina0
Nu este medic/terapeut
Madalina0
Buna seara! Acum o luna am urmat un tratament cu Metronidazol si antibiotice ca urmare a unei BTS, dupa terminarea acestuia dupa cateva zile a aparut si menstruatia (la timp), insa culoarea acesteia mi s-a parut neobisnuita, un maro inchis, cantitativ mi s-a parut normal, textura putin cam "groasa", de obicei ma tine 5 zile, problema este ca de data asta acea scurgere moronie ce stiu ca vine in primele si ultimele zile a durat pana in a 9a zi. Ma gandeam ca ar fi vorba de "curatare"din cauza medicamentelor, insa si in aceasta luna lucrurile s-au petrecut aproape la fel. 1 zi jumatate rosiatic, iar restul, acelasi maro foarte inchis, 2 zile cantitate normala, restul mai scazuta.(Mentionez ca ultimul act sexual s-a produs pe 14 ian, menstruatia regulata la 26 de zile.) Sa fie vorba de vreo dereglare hormonala sau ceva patologic? (Ma streseaza si gandul la acea "perioada de nidatie").
Va multumesc!
3 comentarii
2
21-03-2017, ora 19:45
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Daca va temeti de sarcina o puteti exclude cu un test de sarcina. Daca acesta e negativ este o dereglare hormonala si puteti merge la un consult mai ales daca lucrurile nu se regleaza la menstra urmatoare.
0
23-03-2017, ora 12:11
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

va recomandam sa mergeti la medical care v-a recomandat tratamentul pentru un consult si repetarea analizei pentru care vi s-a recomandat tratamentul cu Metronidazaol. In cazul in care aveti suspiciuni legate de existent unei sarcini va recomandat un test BetaHcg din sange cu repetare la 48 de ore in cazul in care se pozitiveaza pentru a exclude sarcina extrauterina

O zi buna,
Clinica Marie Stopes Romania
1
24-03-2017, ora 11:27
Madalina0
Nu este medic/terapeut
Madalina0
Am repetat analizele, au iesit bine toate, inclusiv B.Papanicolau. Am facut un test de sarcina care a iesit negativ. Ramane probabil in vedere o dereglare horomonala...Nu am simptome in afara menstruatiei. Voi merge in curand la un control.Va multumesc mult pentru raspunsuri! O zi frumoasa!
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK