Necroza de cap femural bilaterala

29-04-2014
mirceac
Nu este medic/terapeut
mirceac
Buna ziua!

Sunt in varsta de 51 de ani si am fost diagnosticat cu Necroza de cap femural bilaterala.
Pe o scara de la 1 la 5 sunt la nivel 3 pe partea dreapta si 1 pe partea stanga.
Stiu ca nu sunt sanse de vindecare dar as vrea sa aflu, pentru incetinirea evolutiei bolii, care sunt : tratamentul medicamentos de intretinere cel mai indicat, metode de fizioterapie, ce miscari/eforturi trebuie sa evit, regim de viata indicat.
Am devenit foarte sensibil la schimbarile de vreme - trebuie sa actionez in vreun fel in astfel de situatii?
Am aflat de curand de Alflutop injectii, dar nu mi l-a recomandat niciunul dintre medicii consultati si pe forumuri parerile sunt impartite. Mi l-ati recomanda?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
7 comentarii
0
29-04-2014, ora 18:42
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Nu ne-ati precizat un detaliu capital in gestionarea situatiei: greutatea/inaltime.
Asteptam precizari.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
29-04-2014, ora 21:47
mirceac
Nu este medic/terapeut
mirceac
Buna seara!

Imi cer scuze : inaltime 1, 89 m si greutate 83 kg.
0
30-04-2014, ora 12:56
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Nu se pune problema de medicamente, ci doar despre mentinerea unei greutati normale si evitarea la maximum a eforturilor fizice (stat in picioare, mers pe jos etc).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
01-05-2014, ora 06:42
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna dimineata! Consulta si un medic homeopat. Un remediu care te poate ajuta sunt sarurile lui Schussler 6 DH- 3 granule de doua ori pe zi, sublingual, administrate direct din tub in gura( nu se ating), 5 zile pe saptamana, 1 an de zile si dupa 1 an, reevaluare imagistica; foloseste o pasta de dinti fara mentol. Numai bine
0
01-05-2014, ora 15:35
mirceac