neuroleptice imi fac rau

10-11-2017
JohnNash
Nu este medic/terapeut
JohnNash
Am luat olanzapina si m-a ingrasat. Dna doctor mi-a zis ca nu-s ireversibile efectele, dar "burta" tot am. Acuma am intrecut pe Invega si am orgasm fara sperma. Dna doctor a zis sa le iau in continuare. Ma dispera pur si simplu. Ce se intampla daca nu mai iau nimic? Daca renunt la medicatie si la doctor?
7 comentarii
1
10-11-2017, ora 09:05
Psiholog Neacsu Virginia
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Neacsu Virginia
Daca diagnosticul pentru care luati medicamentele este corect pus, raspunsul este evident:va revin simptomele pentru care vi s-au prescris respectivele medicamente.
0
10-11-2017, ora 09:25
JohnNash
Nu este medic/terapeut
JohnNash
Ce se intampla da n-o anunt ca nu mai iau?
1
10-11-2017, ora 10:56
Psiholog Neacsu Virginia
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Neacsu Virginia
La nivel psihic acelasi lucru: si daca o anuntati sau nu, va revin simptomele. Daca acestea sunt grave (daca vorbim de Olanzapina, diagnosticul este cel mai probabil de psihoza-schizofrenie sau tulburare bipolara), se vor vedea (si nu doar de catre medic).
De multe ori, cu fiecare revenire a simptomelor, revenirea la normal se face mai lent si raman mai multe probleme de functionare in urma.
Daca nu va satisface comunicarea cu actualul psihiatru, aveti optiunea uneo a doua opinii. Cu conditia sa ii descrieti ce ati luat pana acum si ce va deranjeaza.
Pe scurt, intreruperea spontana e o idee proasta, cu efecte imprevizibile.
1
10-11-2017, ora 14:23
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Va revine episodul psihotic. Nu se intrerup aceste medicamente. Asta e viata. Le inghitim si mergem inainte.
Sanatate multa!
0
10-11-2017, ora 16:43
Psiholog Iosif Szenasi
Psihologie, Timisoara
Psiholog Iosif Szenasi
John, hai sa fac o analogie putin fortata, dar cred eu ca are sens. Ce faci cand ti-ai rupt mana? Mergi la un medic care iti face durerea si mai mare, dar ti-o pune la loc? Sau spui ca medicul acela sau procedura aceea nu e okay ca te doare si nu mai faci nimic?

De multe ori procesul de vindecare presupune si durere. Important e sa vedem avantajul pe termen lung si sa mergem cu curaj inainte!
1
13-11-2017, ora 14:18
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Ejacularea fara sperma ca urmare a medicatiei antipsihotice e ceva rar John. De exemplu, un studiu arata ca din 22 000 de persoane ce au luat Invega, au existat 5 cazuri de ejaculare retrograda. Uneori cauza poate fi insa si diabetul – cum stai cu glicemia ? Mai e important si daca survine in interactiunea ta cu o partenera sau nu. In plus poti fi si influentat psihic, temporar, de ce ai citit in prospect.

Ai rabdare, si daca nu trece dupa 2-3 luni, intreaba din nou cu medicul.
Neurolepticele iti fac mai mult bine decat rau John – nu intrerupe terapia.

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata
0
13-11-2017, ora 15:16
JohnNash
Nu este medic/terapeut
JohnNash
Multumesc mult de raspuns domnule Ignat. Maine ma testez pentru diabet.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK