Pareri despre clinica Mediproct?

21-03-2016
gabi.c
Nu este medic/terapeut
gabi.c
Buna ziua,

A avut cineva de-a face cu cei de la clinica Mediproct?

Eu incerc de vreo 2 saptamani sa obtin niste informatii de la ei prin e-mail, dar nu am primit niciun raspuns.
Mi se pare o dovada de neseriozitate sa nu raspunzi unui potential client/pacient. Si eu am lucrat cu clientii si firma avea regula stricta de a ii raspunde fiecarui (potential) client in cel mult 10 minute, in cel mai rau caz intr-o ora.

Nu de alta, dar ma gandesc ca poate la fel de neserios se comporta cu pacientii in clinica.

S-a tratat cineva la ei? Ati fost multumiti? Sunt medici competenti sau doar vaneaza banii?

Multumesc.
2 comentarii
1
19-08-2016, ora 18:00
Liviu B
Nu este medic/terapeut
Liviu B
Sint foarte profesionali.
0
27-03-2017, ora 10:21
ovi 01
Nu este medic/terapeut
ovi 01
Buna ziua. Am și eu o problema cu o fistula perianala de vreo 3 luni de zile, vreau sa menționez că în urmă cu 10 ani am fost operat de un absces perianal la spitalul județean din oradea, recuperarea a durat câteva luni de zile, și de atunci nu am mai avut nici o problema. Acum am înțeles că a mai avansat tehnologia în ce privește operațiile de acest gen la privați. Mam programat pe data de 03 04 2017 la clinica medicala mediproct din București, sper sa fie așa cum se zice pe acest forum despre ei.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
23-06-2022, ora 19:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
CHirurgi și Clinici de chirurgie