Pete rosii in zona testiculelor

17-02-2007
Avant
Nu este medic/terapeut
Avant
Buna ziua de aprox. 3 luni mi-au aparut in partea superioara a picioarelor in zona testiculelor 2 pete rosii, care imi provoaca mancarimi si uneori produc o usoara umezeala in zona lor si un miros neplacut. Va rog sa ma ajutati ! Va multumesc.
148 comentarii 12 3 4 5 Înainte ›
0
18-02-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Ai probabil o tinea cruris, adica o "ciuperca". Poti incerca un tratament cu Clotrimazol crema in 2 aplicatii zilnice timp de o luna.Daca dupa doua saptamani de tratament nu se observa nicio ameliorare, mergi la un medic dermatolog!
0
17-03-2007, ora 00:00
Amircea
Nu este medic/terapeut
Amircea
Buna, va rog daca se poate sa ma lamuriti cu o problema. Mi-au aparut pe scrot basicute mici cu sange, in jur de 6-7, de marimi diferite cele mai mici cat un ac de gamalie si pana la marimiea unui bob de orez amplasate pe reteaua sangiuna a scrotului. Nu ma deranjeaza in nici un fel dar apar si dispar si ma intreb daca nu este o problema care mai tarziu sa-mi provoace neplaceri.
Multumesc
0
18-03-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Ce varsta aveti, Amircea?
0
24-04-2007, ora 00:00
stefi35
Nu este medic/terapeut
stefi35
buna, va rog f mult am si eu o probl.mi-au aparut in jurul testicolelor din cauza mancarimii f. neplacute o decolorare a pielii in aceea zona si se manifesta prin decojire ca o matreata deasa.imi spuneti si mie un tratament ca sa scap de acea mancarime.multumesc.
0
25-04-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
V-a vazut un dermatolog?
0
28-04-2007, ora 00:00
Dany988
Nu este medic/terapeut
Dany988
Buna ziua.Am aceeasi problema ca domnul Avant, doar ca din cauza ca am fost plecat o perioada din tara, nu am avut timp sa ma interesez de ce ar fi.Eu am aceste mancarimi si iritatii de cc. 2 ani si banuiesc ca le-am capatat la un strand.In timpul acesta iritatia s-a extins cam 2 cm pe fiecare coapsa, in zona genitala.As vrea sa stiu daca se poate, inainte sa vizitez vreun cabinet, daca exista vreo alifie, ceva, care sa ne scape si chiar denumirea afectiunii, daca va este clara.Va multumesc anticipat.
0
29-04-2007, ora 00:00
Avant
Nu este medic/terapeut
Avant
Dany988 la mine s-a rezolvat problema cu o crema pe care o gasesti in Farmacie si se numeste CLOTRIMAZOL CREMA costa in jur de 4.5 RON.
0
29-04-2007, ora 00:00
Dany988
Nu este medic/terapeut
Dany988
Ma bucur foarte mult sa aud asta.Multumesc pt informatie si sa ne auzim sanatosi...amandoi :)
0
03-07-2008, ora 00:00
minu
Nu este medic/terapeut
minu
Acum am observat ca mi-au aparut niste pete de culoare rosie in jurul organelor genitale nu si pe ele.Doar deasupra, pe langa si dedesubt acolo unde parul pubian creste.As putea incerca un tratament cu clotrimazol?
0
05-07-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Da, in 2 aplicatii zilnice, timp de o luna.
0
28-03-2009, ora 16:11
alexanderrr
Nu este medic/terapeut
alexanderrr
de aproape 4 luni am aceeasi afectiune.mi-au aparut 2 pete rosii care produs mancarimi si secreta o substanta lichida mirositoare.un sfat va rog!
0
29-03-2009, ora 17:06
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Cititi sfatul de mai sus!
0
31-03-2009, ora 16:17
alexanderrr
Nu este medic/terapeut
alexanderrr
daca o sa aplic crema clotrimazol sunt sanse sa dispara?
0
05-04-2009, ora 21:01
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Sau Travocort, timp de 30 zile.
0
02-05-2009, ora 01:04
gabiban
Nu este medic/terapeut
gabiban
Domnule doctor, poate sfatul d-vs este bun si ma salveaza de la mersul la doctor. am citi mai sus si mi se pare asemanatoare problema: Exact intre picioare, acolo unde se freaca a aparut de vara trecuta iritatie care acum s-a marit cam la 5-6 cm si in stinga si in dreapta ambelor picioare.este rosie-bruna si urit mirositoare.Am crezut ca trece, m-am tot spalat, am dat cu crema de galbenele si aproape a trecut intr-o perioada.dar apare cind nu te astepti.
PS: asta vara din cauza caldurii nu am purtat chilotei si asa transpirat (conduc mult timp) intrau pantalonii intre picioare si ma rodeau. Asa am simtit primele dureri si iritatii.
deci sa incerc cu Clotrimazol crema apoi daca nu trece sa merg la doctor?
Multumesc.
0
07-05-2009, ora 15:56
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Sau Travocort!
0
11-05-2009, ora 16:44
shumy_wrc
Nu este medic/terapeut
shumy_wrc
si mie mi-a aparut la fel ca cei dinainte, si am sesnzatia ca dupa ce faci sex pielea parca se irita mai mult.ce sfat imi dati?ce medicament si care ar fi mia bun daca ar fi bun si in cazul meu dintre clotrimazol si travocort?multumesc mult.si cum se numeste ceea ce mi-a iesit.ms
0
12-05-2009, ora 18:23
beduin28
Nu este medic/terapeut
beduin28
d-le doctor, am aceeasi problema ca si gabiban..doar ca a aparut acum cateva luni sa zic max 1 an...si av oservat ca se extinde si am mancarimi neplacute...ce pot folosi pentru a scapa de mancarimi si acea iritatie sau ce este ?
0
12-05-2009, ora 20:33
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Se numeste Tinea cruris.
Puteti folosi fie Clotrimazol, fie Travocort!
0
11-06-2009, ora 22:49
dan04
Nu este medic/terapeut
dan04
d-le doctor am si eu o problema asemanatoare ca si a lui Avant de vro luna miau aparut pe picioare in zona testiculelor niste pete rosi care imi provoaca mancarimi si un miros cam neplecut dar pe langa asta am observat ca si pielea se crapa intrun fel de a spune si as dori sa stiu daca puteti sami raspundeti 1 daca e recomandat sa folosesc acelasi tratament si 2 care ar putea fi cauza acestei ciuperci daca se poate lua prin contact sexual si daca da ce tratament ar putea folosi prietena mea. multumesc anticipat
0
14-06-2009, ora 10:07
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Faceti acelasi tratament.
Boala nu se transmite sexual, deci nu trebuie sa faca tratament si prietena.
Cauzele aparitiei bolii sunt legate de conditiile anatomice ale regiunii, care favorizeaza dezvoltarea sporilor de ciuperca.
0
14-06-2009, ora 21:50
dan04
Nu este medic/terapeut
dan04
va multumesc pt informati
0
22-06-2009, ora 14:58
sabo
Nu este medic/terapeut
sabo
D-le doctor, problema mea este ca am "capatat", cred ca de la serviciu, iritatii pe testicule care s-au transformat in mici rani deschise si foarte usturatoare. Am incercat mai multe tratamente dupa "ureche": ulei de ricin, talc, diferite creme(cu galbenele, fluocinolon, tetraciclina, cu uree, etc) care au adus alinarea durerii pentru scurt timp, dar nimic permanent. Ce sfat imi puteti da? Va fi util si in cazul meu Clotrimazol sau Travocort?
0
24-06-2009, ora 17:40
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Mai degraba Travocort.
0
28-09-2009, ora 18:42
anonimus93
Nu este medic/terapeut
anonimus93
buna ziua.am 16 ani si de vreo saptamana miam aparut inter picioare nijte dungulite lexact ca si un contur al chilotilor.dar dupa acestea miau aparut pe scrot nijte pete rosi care ma manaca ingrozitor.pot folosi un tratament cu clotrimazol?
0
05-10-2009, ora 22:40
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Mai bine cu Travocort crema, de 2 ori pe zi, timp de 30 zile.
0
22-10-2009, ora 23:22
sebi88
Nu este medic/terapeut
sebi88
cred ca si eu am aceasta problema de 3 saptamani, la mine sunt mai multe bubite, pete rosi, se exfoleaza pielea in acea zona, am mancarimi cam tot timpu si acum parca se extinde si in partea superioara de pe picioru stang. sa folosescsieu Clotrimazol sau Travocort ?
0
23-10-2009, ora 10:17
danielt
Nu este medic/terapeut
danielt
Buna ziua. cred ca am si eu o problema asemanatoare, si v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu ceva sfaturi, mi-e cam rusine sa merg la un medic.
de cativa ani, mi-au aparut in zona genitala, mai exact pe picioare, pe partea interioara, in zona scrotului, pe ambele parti 2-a pete rosii, de 7-9cm2 care imi provoaca o senzatie de disconfort si mancarime. la inceput am crezut ca sunt iritatii din cauza lenjeriei, chilot clasic, si am trecut la boxeri, dar nu s-a schimbat nimic.senzatia nu este permanenta iar in unele perioade acele pete nu mai sunt asa rosii si devin albicioase, iar pielea se exfoliaza, ca si cum ar fi uscata, daca frec cu mana se curata, ca un praf alb.
spuneti-mi, va rog, ce tratament as putea urma, si daca acesta ar trebui urmat si de prietena mea.
va multumesc.
0
26-10-2009, ora 17:42
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Pentru sebi88:
Da!
0
26-10-2009, ora 17:44
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Pentru danielt:
Prietena nu trebuie sa faca tratament daca nu are niciun simptom.
Tratamentul este recomandat mai sus!
Adaugă un comentariu / răspuns
148 comentarii 12 3 4 5 Înainte ›

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Testiculul
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK