Pivot de metal

15-09-2015
mihaela2510
Nu este medic/terapeut
mihaela2510
buna ziua

mi s-a decimentat o lucrare cu pivot de metal si coroana de metal. Pe perioada cat am avut aceasta lucrare, ma durea cand mancat ceva mai tare. Ce ma sfatuiti sa o pun la loc sau sa o schimb cu un pivot de fibra de sticla?
5 comentarii
0
15-09-2015, ora 18:34
Dr. Sandita Dan
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Sandita Dan
Vă sfătuiesc sa faceţi o radiografie :)
0
15-09-2015, ora 19:43
mihaela2510
Nu este medic/terapeut
mihaela2510
Am facut radiografia. Daca se mai poate pune coronita ma sfatuiti sa schimb pivotul si coronita?
0
15-09-2015, ora 21:46
Dr. Sandita Dan
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Sandita Dan
Dacă nu a trecut prea mult timp puteţi sa o puneţi la loc. Sunt sigur ca medicul care va trateaza e in masura sa va spuna daca se poate sau nu...
E alegerea dv dacă preferaţi varianta mai fizionomică cu pivot de fibra de sticla/metalic şi coroniţă fizionomică sau varianta nefizionomica.
Ce ar trebui sa va îngrijoreze este durerea când mâncaţi...
0
15-09-2015, ora 23:26
mihaela2510
Nu este medic/terapeut
mihaela2510
Multumesc pentru raspuns. Aceasta durere poate fi cauzata de acel pivot din metal?
0
24-09-2015, ora 18:39
Dr. Clinica Stomatologica Andra Smile
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Clinica Stomatologica Andra Smile
Pentru a primi un sfat cat mai profesionist va rog sa atasati radiografia pe care o aveti deja facuta.

Durerea pe care o aveati nu este normala si parerea mea este ca ati avut super noroc ca s-a descimentat singur acest pivot cu coronita cu tot. Vi se da clar un semn ca acolo ceva nu este in regula...ce? inca nu v-as putea spune!