pneumonie?

03-03-2009
myk_f
Nu este medic/terapeut
myk_f
sotul meu a fost diagnosticat, , Pneumonie pe partea dreapta", iar eu nu cred ca simtomele ar fi chiar cele reale in cazul pneumoniei.are dureri de maini.de picioarestari de voma.transpiratie abundenta.si de asemeni lipsa poftei de mancare.d-na doctor i-a dat injectabil ampicilina cu genta, nurofensi vitamine, si frectii dese.credeti ca este pneumonie?daca da sunt bune medicamentele?astept raspunsul d-voastra.va multulesc
15 comentarii
0
04-03-2009, ora 21:00
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
D-na doctor l-a ascultat la plamani si cred ca ceea ce a auzit acolo a fost baza diagnosticului.Tratamentul este foarte bun, urmati-l si se va simti sotul mai bine.Numai bine!
0
24-01-2010, ora 16:33
florin1984
Nu este medic/terapeut
florin1984
Pe mine ma dor mainile si picioarele la incheieturi, transpir noaptea si simt cum ma arde pielea pe spate ma doare spatele in partea stanga si in capul pieptului.Am fost la doctor ma consultat si mi-a spus ca am racit in spate.Mi-a dat cefalexina 500mg una la 6 ore.Este bun tratamentul, si ce alte indicatii imi mai puteti oferi?
Va multumesc.
0
11-02-2010, ora 14:00
ssoso
Nu este medic/terapeut
ssoso