pot ramane insarcinata?

13-07-2010
mitza81
Nu este medic/terapeut
mitza81
buna ziua.as dori un raspuns, de la un medic daca se poate.am ciclu regulat.daca fac dragoste neprotejat primele 7 zile dupa menstruatie, si apoi ma protejez, cu prezervativ, pot ramane insrcinata?va multumesc.nu am incredere in anticonceptionale, am incercat si rezultatul a fost ciclu neregulat, sangerari in mijlocul menstruatiei si o sarcina.va multumesc
7 comentarii
0
13-07-2010, ora 16:14
pumy
Nu este medic/terapeut
pumy
Nu sunt medic dar iti pot vorbi din experienta, din ce cunosc. Poti ramane insarcinata in orice zi. Doar ca gradul de risc difera. Metoda calendarului este folosita de femeile care au un ciclu foarte regulat si care isi cunosc si perioada ovulatiei (nu toate femeile ovuleaza fix la mijlocul ciclului menstrual ca sa iti poti calcula cele 7 zile dupa menstruatie) dar nu este o metoda sigura. In plus, daca numeri cele 7 zile de la terminarea sangerarii vei fi extrem de aproape de mijlocul ciclului menstrual si deci, cel mai probabil, de ovulatie. Ca sa vezi cat de inselatoare poate fi metoda calendarului: mama mea a ramas insarcinata cu mine in a treia zi de sangerare menstruala. E drept, sunt cazuri rare, dar nu de neglijat. Cat despre anticonceptionale- imi pare rau sa aud ca ai avut neplaceri. Sarcina in timpul pilulelor apare atunci cand ai uitat un comprimat sau cand nu le iei regulat, cand vomiti inainte sa se absoarba in organism sau cand nu ti-a fost calculat dozajul hormonal si ti-au fost recomandate "dupa ureche".
Asa ca mai degraba folosesti prezervativul. In conditiile astea pare cel mai bun.
La fel de bine poti merge la un planning cu partenerul si vi se vor explica ce metode de contraceptie puteti folosi.
Numai bine.
0
13-07-2010, ora 17:50
alics_x
Nu este medic/terapeut
alics_x
buna si eu tot din experienta as vrea sa iti spun ca mama a ramas insarcinata chiar prima zi dupa menstruatie mergi la un doctor el o sa iti dea sfaturile cele mai bune
0