preot, psihiatru sau sinucidere?

28-03-2008
ancam
Nu este medic/terapeut
ancam
am 21 de ani si sunt studenta.am avut si inca am o viata f grea si o familie dezbinata cu mama alcoolica si tata nepasator, practic nu am avut parte de copilarie, de niciun lucru minunat in viata mea, ci doar de certuri, batai nemeritate, injuraturi, si momente de groaza in care nu mai stiam ce sa fac, eram mica nu aveam cum sa ripostez, sa ma revolt, am incercat sa 'rezolv' singura asta si am avut zeci de tentative de sinucidere fara exagerare.am baut o de multe ori pumni de pastile, ce prindeam, ori sa ma sinucid ori sa-mi fac rau(sa le atrag atentia, am avut atata nevoie de ei..)acum de cand am prieten m simt bine, ma sustine, insa in ultima vreme, am inceput sa am ameteli, atacuri de panica, am devenit f irascibila, la orice cuvant rau ma aprind si as fi in stare chiar sa omor, si in plus, am stari de anxietate, mi-e frica sa dorm intr-o camera desi mai sunt vreo3 pers in ea, mi-e frica de spirite, satu noaptea treaza cu becurile aprinse si plang si nu inchid ochii de frica sa nu fie vreun mort in fata mea..am luat calmante dar nu prea ma ajuta.nu pot dormi doar daca sta cineva langa mine pana adorm...
13 comentarii
0
29-03-2008, ora 00:00
stancorina
Nu este medic/terapeut
stancorina
psihiatru, autocontrol si mult curaj.succes!
0
29-03-2008, ora 00:00
silvi 77
Nu este medic/terapeut
silvi 77
solutia este ca tu trebuie sa mergi si la un preot sa-i spui de ce iti este frica, te-ar ajuta mult.dar important este sa mergi si la un psihiatru cat mai urgent.si ff mult curaj si vointa, numai bine
0
29-03-2008, ora 00:00
arten
Nu este medic/terapeut
arten