problema ciudata!!!

15-03-2011
flxxx
Nu este medic/terapeut
flxxx
acum cateva luni s-a spart o masea si mi-a ramas doar cateva cioturi.in gaura care a ramas dupa caderea maselei mi-a aparut de ceva timp o bucata de carne care a astupat in intregime gaura.din cand in cand se umfla iar dupa o perioada scade umflatura.specific ca nu ma doare deloc locul unde a aparut acea bucata de carne si nici nu ma deranjeaza.doar cand ma spal pe dinti daca ating locul incepe sa sangereze catava secunde..ce ar putea fi si cum se trateaza...multumesc
3 comentarii
0
15-03-2011, ora 20:27
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,
nu sunt medic DAR,
scriu dintr-o experienta, identica...

Eram la liceu, am patit acelasi lucru, nu ma durea si am lasat "problema"..pt. "alta data"..

Dupa o perioada lunga de timp, a inceput sa ma doara o masea alaturata / poate chiar aceea cu problema..stii, cand te doare, nici nu mai stii CARE..

Am mers la stomatolog, mi-a cauterizat intai acea "umflatura"cum ii zici (m-a anesteziat local, cu o injectie)si..apoi a reusit sa-mi rezolve si plombarea maselei, cu problema.

Nu lasa, sa ajungi ca si mine..mergi la un stomatolog care, acum fiind mijloace moderne de tratare a dintilor, iti va rezolva repede si fara dureri..mai ales ca, NU te doare..
..sa nu ajungi, sa te doara...

Iti doresc sanatate si s-auzim de bine!
O seara placuta!
0
16-03-2011, ora 02:01
Dr. Nitu Andreea-Diana
Chirurgie dento-alveolara, Bucuresti
Dr. Nitu Andreea-Diana
formatiunea respectiva se numeste polip si cel mai probabil din cate relatati despre starea molarului, va fi nevoie de extractie. manevra nu este dureroasa, se face sub anestezie locala. mergeti la dentist cat mai curand...
0
17-03-2011, ora 21:50
monica ionita
Nu este medic/terapeut
monica ionita