problema coleg de camera | Forumul Medical ROmedic

problema coleg de camera

04-01-2010
googlefirst
Nu este medic/terapeut
googlefirst
Am niste probleme de depresie si anxietate si nu dorm faorte bine.Idee e ca colegu de camera(sunt student) sta pana 4-5 dimineata.N-ar fi asta problema cea mai mare dar mai si vb la telefon de intr 2-6 apeluri pe noapte.In general vorbeste despre teme si eu oricum am adorm mai greu si cand il aud ca vb la telefon ca si cum ar fi ziua chiar nu pot sa adorm deloc, si dimineata ma trezesc foarte obosit.
Cum as putea sa-i zic intr-un fel in car sa nu para ca cer prea mult., ne inteleg ok.Voi imi dati dreptate in a dori ca el sa nu mai vb la tel dupa 2 noaptea in colo?
2 comentarii
0
04-01-2010, ora 13:57
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, BucureÅŸti
Dr. Boia Iulia Cristiana
într-o cameră de cămin fiecare are drepturi egale, deci când ceva nu convine unuia din colegi trebuie să îi spună. stabiliţi un set de reguli- cum ar fi să se vorbească la telefon pe hol, sau nu noaptea etc
0
02-02-2010, ora 16:20
ina27
Nu este medic/terapeut
ina27
buna. trebuie sa ai curajul sa ii spui in fata tot ce te deranjeaza.k asa am ajuns si eu sa am atacuri de panica si stari de anxietate.am stat 4 ani in camin si niciodata nu am comentat nimica la nimeni am tinut in mine toate nimicurile, iar alti nu scapau niciodata sa imi faca reprosuri dak ii deranjam cu ceva. un pas in a te vindeca este sa vorbesti liber si sa nu iti fie frica k o sa jicnesti pe cineva k nimanui nu ii pasa de tine. doar tu poti sa ai grija de tine.deci fii mai " nesimtit"
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!