Black Friday ROmedic

Problema dermato-venerica

09-11-2017
Seaman
Nu este medic/terapeut
Seaman
Buna ziua!
in urma cu aprox o luna am urmat un tratament cu antibiotice:
1)amoxicilina+clavulanato de potasio 875mg+125mg
2)Metronidazole 400mg
Cate una din fiecare la 12 ore timp de o saptamana, pentru o afectiune pe colon.
Dupa acest tratamentla cateva zile am observat ca penisul era cam rosu si ma ustura putin la urinare.Mi sa indicat Clotrimazol dar fiind ambarcat pe o nava comerciala nu am avut la dispozitie in farmacia navei decat Betametasona+Clotrimazol+Neomicina0, 04g+1, 0g+0, 5g crema.
am aplicat-o o saptamana de 3 ori pe zi dupa ce ma spalam si ma uscam in strat subtire.Mia trecut si era totul ok.
Acum 2 zile am observat 2 pete rosu sangeriu cu diametrul ca 3 mm.Am mentinut igiena si supravegherea.Fara sa ma dau cu nimic.Azi am pus degetul usor pe una dintre ele si mia ramas putin sange pe deget.
Va rog sa imi recomandati ce sa fac deoarece am plecat din SUA spre Las Palmas si pana acolo facem cam 3 saptamani.Va multumesc
1 comentarii
1
10-11-2017, ora 09:44
Dr. Cosmina Brummer
Obstetrica-ginecologie, Rm.Valcea
Dr. Cosmina Brummer
Se poate completa cu Cicatridina spray local, unguent sau pulv. de Baneocin (are Neomicina), Hepi Flor 1 cp/zi (in completare la tratamentul antibiotic).
Se poate lua si Uricol 2 plic./zi, 3 zile.
Cand ajungeti la un spital/clinica se recomanda sa faceti investigatiile complete pe sfara uro-genitala.
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK