probleme de socializare

03-02-2007
aylin
Nu este medic/terapeut
aylin
ma caracterizez drept o persoana deschisa, comunicativa, dar problema mea este ca pe parcursul anilor de studiu nu am reusit sa ma incadrez intr-un colectiv.Acum sunt studenta si nu am si eu nici macar o colega mai apropiata, sunt cam in afara colectivului.Unde e problema?
1 comentarii
0
03-02-2007, ora 00:00
oana maria popescu
Identitate neconfirmată
oana maria popescu
Pot exista mai multe motive pentru care integrarea in colectiv este dificila. De exemplu aceasta se poate intampla din cauza timiditatii, a dificultatilor se socializare, a anxietatii, sau o multitudine de alte cauze. Sau pur si simplu ar putea fi vorba despre o incompatibilitate intre persoana si colectivul respectiv. Uneori este util sa ne gandim care sunt motivele si motivatiile noastre pentru incadrarea sau neincadrarea in "colectiv". Poate fi o problema comportamentala, dar la fel de bine ar putea fi lipsa dorintei de a face parte din acel grup de persoane. In ce priveste colegii/ colege apropiate v-ati putea intreba care este motivatia dvs. Adica doriti acest lucru pentru ca asa credeti ca este potrivit din punct de vedere social, sau ati dori prietenia unei anumite persoane? Nu este obligatoriu sa definiti acest lucru ca pe o problema. Dar pentru a va lamuri aceste aspecte care sunt deranjante pentru dvs. v-ati putea adresa unui cabinet de psihologie/ psihoterapie in orasul in care va aflati pentru a descoperi mai multe despre cauzele a ceea ce se intampla si bineinteles solutia.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!