puls marit si pusee de tensiune

27-07-2012
4gabi
Nu este medic/terapeut
4gabi
Buna, nu stiu daca scrisoarea mea ajunge unde trebuie, daca nu, va rog mult sa o dati acolo unde credeti ca cineva ma poate ajuta.
Am o problema medicala, la care nu pot sa-i dau de capat. In primul rand, ma numesc Gabi, am 44 de ani impliniti, si sunt mama a unei fetite frumoase si sanatoase de 10 ani. Sunt inginera de profesie si profesez cu mult drag.