rana in vagin

16-01-2010
alesb
Nu este medic/terapeut
alesb
Buna ziua! Vreau sa va anunt de la inceput ca nu stiu despre ce e exact si e posibil sa nu ma pronunt bine! O sa trec direct la subiect! Atunci cand imi bag mana in vagin gasesc ca un fel de biluta, cat un bob de fasole( mentionez ca nu stiu cum ii sp). Am sesizat pe acel bob un fel de rana(gaura), asta se intampla in urma cu ceva timp aproape un an. In acel timp am fost la controale la medicul ginecolog dar nu mi-a sp nimic, doar ca sunt ok! prin luna noiembrie am facut niste spalaturi cu ceaiuri crezand ca poate mi va retragera rana(gaura). Anul am acesta am observat ca rana( gaura) sa marit aproape dublu. Ce poate fi? grav? E grav? In luna feb sunt programata la medic dar nu mai am rabdare? va rog raspundeti-mi! Va multumesc! sper ca am fost destul de explicita?
4 comentarii
0
16-01-2010, ora 16:47
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca medicul ginecolo ti-a spus intr-adevar ca totul e bine, inseamna ca ceea ce simti tu este colul ! Deci nu-ti mai face controale singura, s-ar putea chiar tu sa te ranesti, cand totul este normal. Deci stai linistita si mergi la ginecolog si spune-i exact ce ai spus si aici sa-ti confirme daca e asa. Sanatate!
0
17-01-2010, ora 10:50
alesb
Nu este medic/terapeut
alesb
Multumesc mult pentru raspuns! m-am mai linistit cu raspunsul tau!
0
07-02-2010, ora 13:19
N-o
Nu este medic/terapeut
N-o
Buna ziua ! Trebuie sa va spun ca as dori ft mult sa ma puteti ajuta cu urmatoarea problema: de aproximativ 5 zile am mancarimi in vagin. Acestea nu sunt de la epilat, deoarece sunt pur si simplu inauntru. As vrea sa-mi souneti ce as putea face, deoarece sunt chiar stresata. Mancarimile apar cand urinez, sau pur si simplu daca ating zona respectiva. Nu sunt speriata, deoarece stiu ca totul se poate trata, insa as dori sa aflu ce as putea folosi, ceva crema sau solutie ? Baneocinul este bun? Va rog sa-mi raspundeti repede.
Va mutumesc !
0
08-02-2010, ora 23:48
Teodora M.