Ranula sublinguala/ afta ? stomatolog sau ORL?

13-01-2018
DianaIs
Nu este medic/terapeut
DianaIs
Buna ziua. In urma cu 5 zile mi-a aparut o basica sub limba, in partea stanga, de marimea unui bob de mazare. Am mers la medicul de familie si mi s-a spus ca ar fi o afta. Mi-a recomandat glicerina boraxata si clatitire cu apa sarata. Dupa 1 zile de glicerina si apa cu sare "besica" s-a dublat ca marime, iar din cautarile mele pe internet pare a fi o ranula sublinguala. Nu doare, nu deranjeaza nu e rosie, nu s-a spart, nu am carii dentare-implanturi sau alte probleme stomatologice, arata fix ca o basica insa ma ingrijoreaza foarte mult faptul ca creste. Unde as putea merge in Iasi avand in vedere ca momentan nu sunt asigurata medical( cabinet particular)? Recomandati medic stomatolog sau medic chirurg ORL? Exista si tratament alternativ in afara celui chirurgical? Aveti idee la ce pret, orientativ ajunge interventia chirugicala? Pe internet nu gasesc prea multe informatii.
Va multumesc, Diana 30 ani Iasi.
3 comentarii
1
13-01-2018, ora 21:08
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
poate fi si sialolitiaza
daca esti consumatoare de citrice, otet, lamai s.a chestii care produc supra salivatie
tine de Maxilo-facial
nici de ORL..si nici de stomato..exista asa specialitate Chirurgie maxilo-facala
0
13-01-2018, ora 21:16
DianaIs
Nu este medic/terapeut
DianaIs
Va multumesc pentru raspuns. Am presupus ca e o ranula sau un chist mucos pentru ca nu am alte simptome in afara acelei basici.
Imi puteni recomanda un dr. in chirurgie maxilo-faciala din Iasi sau chiar din orasul dumneavoastra, Pascani?
Va mulltumesc
0
13-01-2018, ora 22:24
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
doar in Iasi la spit Sf. Spiridon
clinica Maxilo-facial
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.