Reactii adverse intre musetel si sedative.

17-10-2014
Marius03
Nu este medic/terapeut
Marius03
Este important sa stim de reactiile adverse care pot aparea in urma consumarii ceaiurilor in combinatie cu sedative.
Dupa experienta personala, descriu cat mai scurt ; sunt in tratament cu anxiar... si am luat sfaturile altor persoane care nu sunt in tratament medicamentos... si apoi am trecut la fapte, ca ceaiurile calmante fac bine. Pe timpul zilei am consumat ceai de musetel planta, care este in concetratie mai mare fata de ceai in plic, observam in urma consumarii o stare foarte relaxanta, buna stare de dizpozitie... Am ajuns sa beau pe zi cate patru cani de ceai de musetel. Am observat din prima beneficiile ceaiului de musetel, dar ce pacat ca nu merge cu medicatie, si asa... a venit noaptea, doar credeam ca pot dormi de la musetel... dar mi-am dat seama ca nu pot dormi, si am luat un mg anxiar... apoi sa vezi in 30 de minute. furnicaturi de la inima spre creier, intepaturi in partea pieptului, partea gatului. Apoi fericit ca a trecut 30 de minute...au incetinat furnicaturile si a inceput inima...Nu pute-am sa dorm din cauza inimi, cand adorme-am ma trezea inima ( din cauza ritmului cardiatic ).
3 comentarii
0
19-10-2014, ora 13:22
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Mai adauga si putina lavanda in infuzie iar asta o sa potoleasca papitatiile ! Nu te poti baza pe musetel sa-ti ia anxietatea asa ca nu musetelul e de vina ci lipsa medicatiei adecvate !

Vad ca inca te mai ocupi cu umorul involuntar, eu am mostra produsa de tine pe care o recitesc din cand in cand ca sa ma binedispun ! :)

Multa sanatate !
0
19-10-2014, ora 23:20
Psiholog Cristian Andrei Nica
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Cristian Andrei Nica
În acelaşi timp, reacţiile adverse nu sunt general valabile, ci depind în majoritatea cazurilor de vulnerabilităţi şi predispoziţii individuale. În plus, simptomele descrise pot fi anccentuate de anxietate.

Sănătate,
C.A.N.
0
27-10-2014, ora 12:43
Marius03