relatie sau distractie?

21-05-2016
asd1
Nu este medic/terapeut
asd1
Salut! Am 21 de ani iar iubitul meu 29. Suntem impreuna de 1 an jumatate si suntem firi diferite dar ne iubim foarte mult. Avem planuri de viitor impreuna, vrem sa ne casatorim in viitor, sa avem copii etc. Sunt studenta si sunt la facultate in alt oras (in primul an, deci locuim impreuna de 8 luni), iar iubitul meu m-a urmat. A renuntat la tot ca sa fie cu mine, s-a mutat inapoi in Romania, a renuntat la job, prieteni..tot, doar ca sa fie cu mine asa ca ne-am mutat impreuna. Inainte sa il cunosc eram o persoana plina de viata, de la 18 ani in colo nu exista weekend in care sa nu ies cu prietenii. Era raiul pt mine, sfarsitul de saptamana era timpul in care puteam sa ma relaxez si sa ma distrez cu prietenii. In pub-uri, cafenele, etc. Sa mentionez si cluburile? Acolo imi placea cel mai mult.. Muzica ma energiza si toate problemele dispareau. Si da, singurul motiv pt care imi placeau cluburile era doar muzica, imi dadea energie si ma simteam absolut perfect. Dupa ce am inceput relatia cu iubitul meu am renuntat la distractii. Mi-am petrecut timpul cu el mai mult, prietenii reducandu-se la cateva prietene cu care mai ieseam din cand in cand la un suc. Nu mai era o relatie in care sa stea fiecare la casa lui, locuiam impreuna deci era o asumare a relatiei automat altfel, mai mare. Dracusorul din mine insa nu s-a distrat destul, nu a socializat destul. Prietenul meu nu mai este adeptul cluburilor, spune ca s-a maturizat si pt el acum reprezinta doar pierdere de timp. Ok..dar daca eu nu m-am maturizat? Spune ca acum avem alte prioritati..sa ne cumparam o casa..o masina noua, sa mergem in vacanta vara..etc, sa ducem viata buna fara lipsuri, chestii mai serioase. Si cand il aud cum vorbeste..ma gandesc..nu sunt prea tanara sa ma inham la asa ceva? <br />
<br />