Sa fie apendicita?

02-06-2011
sss_k
Nu este medic/terapeut
sss_k
salut, as vrea si eu cv lamuriri, nu am temperatura, varsaturi dar am impresia ca sunt putin mai umflat in partea dreapta in zona apendicelui decat in partea stanga am mici intepaturi cand tusesc si nu am mai avut scaun de 4-5 zile. sa fie apendicita ?
6 comentarii
0
02-06-2011, ora 14:09
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,

NU sunt medic dar,

ma obseda toata viata...aceasta problema
cum s-a terminat?
CONSTIPATIA e de vina...
cauta sa iei ceva pastile de la farmacie sau
cumpara prune uscate,
pune-le de seara in pahar cu apa..si dimineata le bei si apa si prunele (atentie la samburi).si dupa 2-3 zile rezultatele...vor fi bune.


Verifica- te pt.constipatie:
- stai cu picioarele goale (descult/desculta)..ridica-te pe varfuri si
dati drumul rapid pe toata talpa.
DACA simti o intepatura la apendicita...s-ar putea sa fie ceva.
DACA...NU simti nimic, rezolva-ti CONSTIPATIA.

O ZI FRUMOASA.
0
02-06-2011, ora 15:50
Vasilica16
Nu este medic/terapeut
Vasilica16
Bune sfaturile, dar pt a sti sigur daca e vreo problema cu apendicele(apendicita se numeste operatia)ar fi cel mai bine sa te viziteze macar un asistent medical(sunt si ei in stare sa valuteze doar printr-o banala palpatie).Dca nu poti sa mergi la medicul de familie, poti pune pe careva din familie sa o faca.Te intinzi pe bat cu burta in sus, tii genunchii indoiati, dar cu talpile tot pe pat.Cine te examineaza va trebui sa ia piciorul drept si sa-l indoaie pana va ajunge genunchiul pe pieptul tau(daca reusesti).Daca sunt probleme te va durea, sigur.Apoi tot cu genunchii flectati, va trebui sa palpepe zona cu miscari usoare si sa exercte o presiune asupra apendicelui.Va trebui sa spui cand apare durerea, cand apasa, sau cand da drumul?
Cum iti spuneam, mai bine mergi la medicul de famile, care au experienta si asa nu vor aparea confuzii.
Oricum dupa parerea mea nu cred ca e vorba de apendice inflamat(din ceea ce ai relatat tu).