Scotom scintilant

09-07-2013
jesmina
Nu este medic/terapeut
jesmina
La un interval de 5 luni de la prima manifestare, m-am confruntat din nou cu un scotom scintilant, de data asta la ambii ochi;s-a manifestat cu aparitia in campul vizual a unor pete gri, urmate imediat de un arc de cerc incandescent format dintr-o linie in zig zag care delimita o zona incandescenta inspre coltul exterior al ochiului;fenomenul era mai pregnant la ochiul la care s-a mai manifestat acum 5 luni; dupa circa 6-8 minute, a disparut total, vederea revenindu-mi la normal, fara nici un fel de durere.

Rugamintea mea este daca stie cineva ce cauzeaza acest fenomen si ce urmari ar putea avea?
9 comentarii
0
09-07-2013, ora 21:44
ema75
Nu este medic/terapeut
ema75
Jesmina, cunosc sentimentul de angoasa pe care-l traiesti dupa ce ti se intampla asa ceva, din cauza ca nu stii 'de fapt ce ti se intampla, nu sunt medic, dar din cate am citit pe net, am reusit sa aflu, ca asta ar fi o forma de migrena si se numeste "migrena cu aura".Nu rezulta din vreo afectiune neurologica grava, e doar migrena. Ca sa fii mai linistita, consulta un neurolog...La mine testele nu au aratat nimic iesit din comun. Sanatate multa iti doresc.
0
10-07-2013, ora 12:22
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna dimineata! Ce varsta aveti? Dupa tulburarea de vedere, a aparut cefalee hemicraniana ( hemicranie, durere ce intereseaza jumatate de cap)? Daca da, ne gandim la migrena oftalmica. Daca nu, intra in discutie afectiuni ale retinei( mai frecvent ne gandim la decolare posterioara de vitros, decolare de retina, nevrite optice) sau afectiuni neurologice ( sunteti hipertensiva????) si ca sa ne orientam catre o afectiune este importanta varsta. Ar fi bine sa mergeti la consultatie la un medic oftalmolog. Numai bine
1
10-07-2013, ora 13:47
jesmina
Nu este medic/terapeut
jesmina