Se poate ramane insarcinata prin simpla atingere?

29-03-2009
Silvia Ioana 23456
Nu este medic/terapeut
Silvia Ioana 23456
Buna! Am si eu o intrebare. Sunt virgina (medical...) dar acum 1 saptamani prietenul meu m-a atins (fara sa existe penetrare). Nu a existat ejaculare, dar stiu de acel lichid preejaculator care nu poate fi controlat de baieti poate contine spermatozoizi. Se poate ramane insarcinata in aceste conditii? Imi este foarte neclar cum se deplaseaza spermatozoizii, daca pot patrunde in vagin fara penetrare... Multumesc anticipat.
5 comentarii
0
29-03-2009, ora 12:34
Silvia Ioana 23456
Nu este medic/terapeut
Silvia Ioana 23456
Am uitat sa mentionez sa ultima menstruatie am avut-o pe 15 martie (prima zi) iar atingerea s-a intamplat pe 21 martie seara... Sunt foarte speriata.
0
29-03-2009, ora 12:41
steluta.mincu
Nu este medic/terapeut
steluta.mincu
da, se poate.ai grija.mult noroc
0
29-03-2009, ora 17:36
dear
Nu este medic/terapeut
dear
nu mai fi asa speriata.daca ai cicluri regulate nu erai in perioada fertila asa ca nu cred ca ai ramas totusi daca o sa incepi viata sexuala si sa nu ai de trecut prin astfel de spaime ar fi bine sa-ti gasesti o modalitate de contraceptie.
0
30-03-2009, ora 00:11
Silvia Ioana 23456
Nu este medic/terapeut
Silvia Ioana 23456
Da, am ciclul regulat, de foarte multe luni imi vine la 26 de zile.

Multumesc frumos pentru sfaturi. Cand o sa vina momentul o sa merg inainte la un ginecolog sau centru de planificare.
0
21-04-2009, ora 14:05
paula_alexandra
Nu este medic/terapeut
paula_alexandra
nu exista asa ceva stai linistita
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Clinicaon
Impotența, erecția slabă și ejacularea precoce pot fi rezolvate de către medicii noștri. Am tratat mii de pacienți, iar DISCREȚIA este asigurată! Detalii aici