secretie cu miros de peste si-sau medicament

12-12-2006
alinutza1
Nu este medic/terapeut
alinutza1
buna! de ceva timp am o scuregere alb-galbuie, insotita de un miros.ca de peste sau rareori de medicament (mentionez faptul ca iau cam de 2 ani ca shi anticonceptional MERCILON) o singura data de cand am problema aceasta am avut shi mancarimi in zona genitala, care au durat cam 3-4 zile. am auzit ca, ca si leac ar fi destul de bunicel metronidazol.? Credeti ca imi puteti da un sfat?
1 comentarii
0
0
05-01-2007, ora 00:00
berry
Nu este medic/terapeut
berry
trebuie sa te duci la un control. din ceea ce relatezi, s-ar putea sa fie vorba de infectie la secretia vaginala asa ca ar trebui sa mergi cat mai curand la ginecolog pentru un tratament.
Adaugă un comentariu / răspuns

Aplicația Activ (by ROmedic)
Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

Accesează gratuit Aplicația
Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK